جیش العدل به دنبال ایجاد ناامنی در کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی  با اشاره به انهدام گروهک تروریستی جیش العدل اظهار داشت: اعضاء این گروه علاوه بر سیستان و بلوچستان برنامه هایی را برای کرمان و بم داشتند.

به گزارش مهر، سردار سرتیپ قاسم رضایی صبح چهارشنبه در آیین گرامیداشت «شهید توحیدی» شهید اقتدار و امنیت اظهار داشت: اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک گروه  در شب ۲۴ ماه رمضان قصد ورود به کشور را دارد دریافت کردیم.
وی به آماده باش نیروهای مرزبانی اشاره و تصریح کرد: یکی از نیروهای دیده بان ورود اعضاء این گروه  از مرز پاکستان را مشاهده کرد و بعد از اعلام موضوع به فرماندهان مرزبانی آرایش نظامی برای مقابله با آنها شکل گرفت.
دستگیری اعضاء گروه  جیش العدل
سرتیپ رضایی ادامه داد: سه نفر از اعضاء این گروه دستگیر شدند که یکی از آنها سالم و دو نفر دیگر مجروح بودند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه این گروه قصد ناامن کردن منطقه جنوب شرق کشور را داشتند، ابراز داشت: این افراد آموزش دیده بوده و قصد داشتند در جنوب شرق کشور عملیات انتحاری انجام دهند.
کشف ۱۴۰ نوع چانشی نوری و صوتی
از کشف ۱۴۰ چاشنی نوری، صوتی، زمانی و تله های مختلف از اعضاء ین گروه خبر داد و افزود: اعضاd گروه همه فنون را آموزش دیده بودند.
سردار سرتیپ رضایی ادامه داد: این گروه می توانست ۱۰۰ انفجار بزرگ را در منطقه ایجاد کرده و خسارات فراوانی را بر جای بگذارد.
 جیش العدل برنامه هایی برای بم و کرمان داشت
وی گفت: گروهک تروریستی  جیش العدل  علاوه بر سیستان و بلوچستان برنامه های را نیز برای کرمان و بم داشت.
سردار سرتیپ رضایی گفت: از یک از اعضاء این گروه در رابطه با عملیات آنها با مذاکرات اخیر ایران سوال کردم که پاسخ داد؛ اگر این عملیات انجام می شد می توانست در نتیجه مذاکرات تاثیرگذار باشد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.