فرماندار شوش: حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی توسعه فرهنگی را شتاب می بخشد

عصر جنوب: فرماندار شهرستان شوش فراهم کردن زمینه حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی را ضروری دانست و گفت:حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی ، روند توسعه فرهنگی کشور را شتاب می بخشد.
ˈ رضا نجاتی ˈ در بازدید از کانون های فرهنگی اجتماعی بانوان شهرستان شوش افزود: مقوله آموزش دختران جوان باید سرلوحه فعالیت های فرهنگی اجتماعی بانوان باشد.

 

وی ضمن استقبال از فعالیت های انجام شده در کانون های فرهنگی اجتماعی بانوان به نقش موثر این کانون ها در ارتقای سطح آگاهی اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی بانوان اشاره کرد.

 

فرماندار شهرستان شوش اظهار داشت:در راستای تصحیح بینش توده مردم در باره جایگاه ، نوع فعالیت و ایجاد انگیزه جهت حضور فعال بانوان در عرصه های مختلف با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم باید آموزش دختران جوان به عنوان مادران آینده سرلوحه فعالیت های کانون های فرهنگی اجتماعی بانوان قرار گیرد.

 

نجاتی ضمن استقبال از فعالیت انجمن های بانوان در این شهرستان خواستار ثبت این انجمن ها شده و در خصوص حل مسایل و مشکلات این کانون ها با تعامل و همکاری ادارات ذیربط قول مساعد داد.

 

وی همچنین برای کمک به فعال سازی هر چه بیشتر کانون های فرهنگی اجتماعی بانون در شهر شاوور اعلام آمادگی کرد.

 

ˈ فروغ پوراحمدی ˈ مشاور فرماندار شوش در امور بانوان و خانواده نیز در این نشست گزارشی از عملکرد کانون های فرهنگی اجتماعی بانوان این شهرستان ارائه کرد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.