داعش برای حمله به مکه آماده می‌شود!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رسانه‌های غربی پیش‌بینی می‌کنند که داعش عملیات خود را در دوره آتی متوجه عربستان کند تا حکومت را از چنگ خاندان حاکم سعودی درآورده و خود آن را در دست بگیرد.

روزنو نوشت: سایت ویژه رادیو صدای آمریکا در این باره خبر داد: بلندپروازی‌های داعش تنها به مرزهای سوریه و عراق و حتی لیبی منتهی نمی‌شود بلکه برای الحاق مناطق زیادی از کشورهای منطقه به مناطق تحت سیطره خود تلاش خواهد کرد.

این رسانه به نقل از «رایان کروکر» سسفیر سابق آمریکا در عراق گفت: هدف داعش تصرف شهر مکه و مدینه و تبدیل آنها به مقر پایتخت به اصطلاح «دولت اسلامی» خود است.

صدای آمریکا در این راستا به حملات تروریستی داعش در هفته‌های گذشه علیه مساجد شیعیان و دعوت از پیروان خود برای خونریزی‌های بیشتر و گسترش عملیات تروریستی اشاره دارد.

داعش اخیراً با این جمله «باید تاج‌وتخت‌ سرکشان و طاغوت‌ها را به آتش بکشیم» از پیروان خود خواسته تا دست به عملیات تروریستی گسترده‌تر بزنند.

تروریست‌های داعش در هفته‌های گذشته حملاتی را علیه شیعیان در مسجد امام علی (ع) و مسجد امام حسین(ع) در استان قطیف و دمام عربستان انجام دادند که موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها نمازگذار شده بود. روز جمعه گذشته نیز داعش دست به سه حمله در کویت، تونس و لیون فرانسه زد که در جریان آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.