نبود بخشدار، بخش مرکزی شادگان را فلج کرده است

عصر جنوب: عضو شورای بخش مرکزی شادگان گفت: نبود بخشدار، بخش مرکزی را فلج کرده و روند خدمت رسانی به ساکنان منطقه را دچار مشکل کرده است.

عبدالامام دورقی احمدی اظهار کرد: حدود سه ماه از تودیع بخشدار قبلی گذشته اما بخشدار جدید شهرستان معرفی نشده است.

وی با اشاره به اینکه این موضوع باعث شده تا خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه شود افزود: با تاخیر در معرفی بخشدار، امور مردم در روستاهای این شهرستان از جمله در حوزه‌های عمرانی و خدماتی دچار اختلال شده است.

عضو شورای بخش مرکزی شادگان ادامه داد: نبود بخشدار باعث کندی در روند امور شده و از مسئولان امر می‌خواهیم نسبت به انتصاب بخشدار مرکزی شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

دورقی احمدی به هر ترتیب خواسته مردم روستاهای این شهرستان پس از مدت‌ها برای تعیین و انتصاب بخشدار مرکزی بوده و هم‌اکنون نوبت دولت تدبیر و امید است تا بدون فوت وقت، با انتصاب یک بخشدار قوی آغاز به کار بخشداری را رسما کلید بزند.

وی عنوان کرد: توسعه و ایجاد امکانات خدماتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی می‌تواند در جلوگیری از مهاجرت مردم به‌ویژه جوانان مستعد موثر باشد که در موقعیت کنونی شهروندان شادگانی از آن بی‌بهره هستند.

این عضو شورا در پایان گفت: توجه به روستاها و مناطق محروم و رسیدگی به مشکلات آنها می‌تواند گامی ارزشمند در مسیر توسعه هدفمند شهرستان بردارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.