جب بوش رسما نامزد انتخابات آمریکا شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سومین فرد از خاندان «بوش» هم بالاخره آماده ورود به گود انتخاباتی آمریکا شد. وی یکی از مطرح ترین کاندیداهای حزب جمهوری خواه در این دوره خواهد بود.

به گزارش سی. بی. اس، «جب بوش» فرماندار اسبق ایالت فلوریدا به عنوان سومین نفر از خانواده بوش که طالب ورود به کاخ سفید است امروز دوشنبه رسما نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا اعلام خواهد کرد تا شانس جمهوری خواهان را در میدان رقابت با حزب دموکرات بیازماید.

وی که از لحاظ سیاسی به جناح راست میانه تعلق دارد پیش از اعلام رسمی نامزدی از آرم کمپین تبلیغاتی خود رونمایی کرد. در این آرم وی از نام خانوادگی «بوش» استفاده نکرده و به نمایش اسم کوچک خود به همراه یک علامت تعجب بسنده کرده است تا بگوید در مقام رئیس جمهور احتمالی آمریکا متفاوت از پدر و بردارش عمل خواهد کرد.

وی دیروز هم در مصاحبه ای که با خبرگزای سی. ان. ان. داشت مدعی شد که پس از اعلام رسمی نامزدی در موقعیت بهتری برای نشان دادن تمایزات خود با دیگر جمهوری خواهان قرار خواهد گفت. در این مصاحبه وی بی آنکه وارد جزئیات شود به این حقیقت اذعان کرد که برای موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید خود را از برادرش «جرج دبلیو. بوش» متمایز کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.