سریال‌ های رمضانی تلویزیون در سال ۹۴

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: صداوسیما امسال با سه مجموعه تلویزیونی به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

سه سریال «پایتخت۴» به کارگردانی سیروس مقدم، «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری و همچنین سری دوم سریال «دردسرهای عظیم» ساخته برزو نیک‌نژاد، کارهایی‌اند که برای پخش از تلویزیون در ماه مبارک رمضان آماده می‌شوند. در حال حاضر تمامی این سریال‌ها مراحل تولید را سپری می‌کنند و به نظر می‌رسد ساخت آن‌ها همزمان با پخش نیز ادامه داشته باشد.

در این میان خبرها حکایت از آن دارد که فعلا پخش سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی منتفی شده است.

سریال‌ های رمضانی تلویزیون در سال 94

پایتخت۴

برگ برنده شبکه یک «پایتخت۴» است که امسال بنا به دلالی در نوروز ۹۴ رو نشد و حالا در ایام ماه مبارک رمضان علاقه‌مندان این سریال امکان آن را دارند که به جای سیزده چهارده قسمتی که در سه دوره گذشته برای نوزور آماده می‌شد، این‌بار حدود یک ماه با این مجموعه و شخصیت‌هایش همراه باشند.

«پایتخت۴» ادامه ماجراهای سه قسمت قبلی است، این بار هم بازیگرانی چون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، هدایت هاشمی، ریما رامین فر مقابل دوربین رفته‌اند و با آنکه شنیده می‌شد جای مهران احمدی در این قسمت‌‌ها خالی باشد در نهایت اخباری مبنی بر حضور او نیز منتشر شد.

گروه تولید سریال کار خود را از چندی پیش با فیلمبرداری در چین آغاز کردند و باقی بخش‌ها در شهرهای شمالی و همچنین تهران مقابل دوربین رفت و البته همچنان هم کار فیلمبرداری ادامه دارد. در این سری از «پایتخت» ارسطو با بازی احمد مهران‌فر ازدواج کرده و دارای فرزند شده و حالا ماجراهای بزرگ کردن این فرزند و تفاوت‌های فرهنگ ایرانیان و چینی‌ها بخش‌هایی از قصه را شکل می‌دهد.

سریال‌ های رمضانی تلویزیون در سال 94

دردسرهای عظیم

نخستین سریالی که بعد از افطار روی آنتن خواهد رفت، «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است. این سریال هر شب ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

ماجرای این مجموعه ادامه‌ای از بخش نخست آن است این بار داستان از جایی آغاز می‌شود که خانواده لطیف برای خواستگاری بهار به تهران می‌آیند. در این سفر بچه‌ای در ماشین لطیف پیدا می‌شود و روند ازدواج آن را دچار دردسرهایی می‌کند. لطیف که در سری اول این مجموعه به خاطر دروغ الکی که در ابتدای داستان به فیروزه خانم گفته بود دچار مشکل شده بود ولی در نهایت واقعا عاشق بهار شد و به خواستگاری او رفت و با شروط فیروزه از جمله مشکل دفترچه بیمه و کار دست و پنجه نرم میکرد تا اینکه با برخورد با فرحان فاز جدیدی از دردسرها گریبان او را گرفت و در انتهای قصه با کمک همسایگان لطیف مشکل فرحان حل شد ولی این بار خود لطیف در «دردسرهای عظیم۲» دچار مشکل می‌شود که فرحان به خاطر کمک‌های لطیف و بهار سعی می‌کند تا مشکلات آنها را حل کند.

جواد عزتی در نقش لطیف، الناز حبیبی در نقش بهار دختر فیروزه، مهدی هاشمی در نقش فرحان، مریم سعادت در نقش فیروزه، پرستو گلستانی نقش همسر فرحان، شهین تسلیمی نقش منیر صاحبخانه، مهران رجبی نقش میرزاده، صفا آقاجانی نقش همسر میرزاده، امیر غفارمنش نقش پسر منیر، اشکان اشتیاق نقش پسر فرحان و زهره فکورصبور نقش دختر فرحان، بهشاد شریفیان هم نقش شریک فرحان در این سریال خاضر شده‌اند.

امیرحسین صدیق، مه لقا باقری، محمد مهدی مطلبی، بهنوش صادقی، حسین محب اهری ، فریده سپاه منصور، فرزاد حاتمیان، قدرت الله صالحی و آرزو مفتاحی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

سریال‌ های رمضانی تلویزیون در سال 94

گاهی به پشت سر نگاه کن

مازیار میری که در تلویزیون به عنوان کارگردان سریال‌ «گاوصندوق» شاخته می‌شود، کار تصویربرداری مجموعه رمضانی خود با عنوان «گاهی به پشت سر نگاه کن» را به پایان رسانده است.

این سریال یک ملودرام خانوادگی با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهند بود.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» در ماه رمضان ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.