سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرماهشهر: فوتبال بندرماهشهر استحقاق حضور در لیگ برتر را هم دارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عزیزفریسات سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: به همه بازیکنان.مدیرعامل تیم.مسولان شهرستان و تماشاگرانی که ما را در این دوره از مسابقات به خوبی حمایت کردند، خسته نباشید می‌گویم و این صعودرا به  فوتبال استان خوزستان و ماهشهر تبریک گفته و تقدیم می‌کنم.

فریسات در خصوص شرایط تیم شهرداری بیان کرد: تیم شهرداری ماهشهر شرایط بسیار خوبی داشت و به یک ساختار خوب  دست پیدا کرده بودیم. امکانات و تمرینات منظم از برنامه‌های باشگاه بود. در واقع باشگاه شخصیت حرفه‌ای داشت و صعود به لیگ دسته دوم موید همین امربود  وی با بیان اینکه باور داشتند که به لیگ دسته دوم صعود می کنندخاطرنشان کرد: من به شخصه احساس می‌کردم که فوتبال ماهشهر با وجود پتروشیمی ها و خود شهرداری استحقاق حضور در لیگ برتر را خواهم داشت.

وی گفت: اما لیگ دسته سوم شرایط بسیار سختی دارد ۳۲ بازی از مرحله اول تا مرحله پایانی توان تیم را گرفته بود و بچه های ما یه ذره تخلیه شده بودند اما با حمایت مدیریت تیم.شورای شهر و سایرمسولان شهرستان توانستیم به شرایط مسابقات برگردیم و به لیگ دسته دوم صعود کنیم فریسات در خصوص فصل آینده و ادامه همکاری با شهرداری در لیگ دسته دوم کشورعنوان کرد: این بستگی به سیاست باشگاه و مدیریت تیم  داردحالا همه چیز به نظر آنها بستگی خواهد داشت.

اگرحضور داشته باشم اسکلت تیم را حفظ خواهیم کرد و حتما تیم را تقویت خواهیم کرد چون تیمهای بسیار قوی تری در لیگ دسته دوم حضور خواهند داشت.

سرمربی شهرداری ماههشر از هواداران تیم هم به نیکی یاد کرد و اظهار داشت:بدون تعارف می‌گویم ماهشهر تماشاگران متعصب و پورشوری دارد.

وی در پایان گفت: تماشاگرانی که هیچ وقت تیم را تنها نگذاشتند و همیشه حامی ما بودند بخشی از این صعود را مدیون آنها هستیم و دست همه آنها را می بوسم.

منبع: خورنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.