تکذیب اجاره سرخابی ها از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عبدالله پوری‌حسینی که روی خط اخبار ورزشی شبکه ۳ سیما آمده بود، در خصوص واکنش سازمان خصوصی‌سازی به اجاره باشگاه استقلال اظهار داشت: هر شرکتی در لیست واگذاری و زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی باشد، دخالت در اموال آن، غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود.

در این لحظه مازیار ناظمی رئیس اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز روی خط آمد و گفت: در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، وزارت ورزش همکاری لازم را با سازمان خصوصی‌سازی انجام داد. با توجه به اینکه این سازمان اعلام کرده بود که تا ۲ ماه دیگر مزایده برگزار نمی‌شود، قرار شد اسپانسر باشگاه‌ها مشخص شود. بنابراین بحث اجاره باشگاه مطرح نیست و بحث اسپانسر باشگاه بود.

ناظمی در خصوص اینکه بهرام افشارزاده از اجاره باشگاه استقلال خبر داده بود، تصریح کرد: در انتقال معانی اشتباهی پیش آمده بود و با سازمان خصوصی‌سازی هماهنگ هستیم.

پوری‌حسینی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری مزایده تکلیف اسپانسر باشگاه چه خواهد شد، گفت: بدیهی است، زمانی که مزایده بخواهد برگزار شود، این مسئله جزو شرایط مزایده خواهد شد و فرد خریدار از شرایط آن باخبر می‌شود تا آن را به فرد دیگری نفروشد.

رئیس سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: زمانی که قصد داشتیم مزایده را برگزار کنیم، قید کرده بودیم که مالکان از ابتدای فصل آینده می‌توانند از برند باشگاه استفاده کنند. در رابطه با اجاره باشگاه استقلال، یکی از عزیزان از لفظ اجاره استفاده کرده بود که بحث اسپانسر بود.

وی در مورد زمان برگزاری مزایده بعدی عنوان کرد: تا پایان فصل نقل‌وانتقالات مزایده‌ای نخواهیم داشت. اگر پس از آن، مجلس شورای اسلامی و هیئت وزیران مصوبه‌ای داشته باشند که این دو باشگاه از واگذاری خارج می‌شوند اما اگر مصوبه‌ای نباشد، با قدرت مزایده را برگزار می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.