درگیری وزیر با خبرنگاران در کرمان/ وزیر کشاورزی: اینها سوء استفاده چی هستند؛ بازداشت شان کنید!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر به کرمان با شماری از خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.

محمود حجتی هفته گذشته نشستی با حضور نمایندگان جنوب استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل منطقه و اصحاب رسانه برگزار کرد.

حجتی در بخشی از صحبت‌هایش در این نشست گفت: «در آنتالیا و آلمان دنیایی از گلخانه‌هاست و محیط‌زیست بیخود کرده مانع احداث گلخانه می‌شود». اما ناگهان متوجه تصویربردار صدا و سیما شد و خطاب به تصویربردار صدا و سیما گفت: شما سوءاستفاده‌چی هستید. بیخود کرده کسی که شما را به این جلسه راه داده است.

سپس مسئول حفاظت وزیر دوربین صدا و سیما را گرفت تا تصویر مورد نظر را پاک کند اما چون نتوانست بازگشت و از خبرنگار و تصویربردار صدا و سیما خواست تصویر را پاک کنند.

وقتی مسئول خبری صدا و سیما در جنوب کرمان دوربین را برداشت تا با خود ببرد، مسئول حفاظت این ‌بار به نیروهای انتظامی حاضر در محل گفت: اینها را بازداشت کنید! با گفتن این جمله سایر خبرنگاران نیز واکنش نشان دادند و گفتند اگر قرار بر بازداشت است همه باید با هم بازداشت شویم.

در ادامه ماجرا نیروی حفاظت با تصویربردار صدا و سیما درگیری فیزیکی پیدا کرد و کف دست تصویربردار نیز دچار جراحت شد.

در این میان سایر خبرنگاران تلاش کردند خبرنگار و تصویربردار و دوربین صدا و سیما را از این معرکه برهانند.

سرانجام خبرنگاران، سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان را ترک کردند و وزیر جهاد کشاورزی را در ادامه برنامه‌های سفر یک‌روزه به این منطقه همراهی نکردند.

جنوب استان کرمان با هفت شهرستان، سازمان جهاد کشاورزی مستقل دارد و از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور به شمار می‌رود.

منبع خبر: آرانیوز

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.