صعود نفت تهران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نفت تهران از ساعت ۲۲:۱۵ میهمان الاهلی عربستان بود که این دیدار در پایان با برتری دو بر یک الاهلی به پایان رسید. برای الاهلی عمر السوما دو گل به ثمر رساند و تک گل نفت را لئوناردو پادووانی به ثمر رساند.

با این نتیجه و با توجه به پیروزی یک بر صفر نفت تهران در دیدار رفت شاگردان منصوریان به عنوان تنها نماینده ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کردند. پیش از این تیمهای پرسپولیس، تراکتورسازی و فولادخوزستان از رقابتهای لیگ قهرمانان حذف شده بودند.

در این دیدار دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما نفتی‌ها سعی داشتند با اتخاذ تاکتیک‌های تدافعی گلی را دریافت نکنند اما باز هم ایمان مبعلی با یک ارسال استثنایی باعث شد لئوناردو پادوانی یک فرصت خوبی گلزنی به دست بیاورد و دروازه الاهلی را باز کند.

در آغاز نیمه دوم بازی پرافت و خیزی را شاهد بودیم. نفتی‌ها که دوست نداشتند در این دیدار تحت فشار الاهلی قرار بگیرند در دقایقی بازی هجومی‌تری را نسبت به الاهلی به نمایش گذاشتند و چندین بار روی دروازه الاهلی خطر آفرین شدند. بازیکنان نفت روی دو فرصت خوب با دروازه بان حریف تک به تک شدند ولی با بی دقتی مهاجمان این تیم نتوانستند دروازه الاهلی را باز کنند.

اما سفید پوشان الاهلی که خود را حذف شده می‌دیدند سعی داشتند دروازه نفت را باز کنند و آن‌ها نیز چند فرصت خوب روی دروازه زردپوشان نفت ایجاد کردند که با هوشیاری مدافعان و عملکرد خوب بیرانوند نتوانستند دروازه نفت را باز کنند.

نفت تهران امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، ایمان مبعلی، وحید امیری، مهدی شیری، امین حاج محمدی، علیرضا عزتی، غلامرضا رضایی،‌ لئونارد پادووانی، سیامک کوروشی، مهدی لطیفی و وحید حمدی نژاد به میدان رفت.

الاهلی نیز با ترکیب عبداله المعیوف، موتاز اوساوی،اوساما اوساوی، عقیل السهبی، حسین المقاوی، عبدل شافی، ولید رشید، تایسیر جاسم، مصطفی بساس، سلمان المواشر، عمر السوما به میدان رفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.