ای کاش بنزین را لیتری ۱۲۰۰ تومان می کردیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در پی شایعه تک نرخی شدن بنزین و رسیدن نرخ آن به ۱۲۰۰ تومان، بنزین لیتری هزار تومان شد. این در حالی ا‌ست که واکنش مردم به شایعه ۱۲۰۰ تومان شدن آن چندان تفاوتی با بنزین لیتری ۱۰۰۰ تومان نداشت. یک مقام دولتی که نخواست نامش تایپ شود به خبرنگار ما گفت: «حالا سری بعد باید برای ۱۲۰۰ تومان کردن نرخ بنزین، روی شایعه     بنزین هزار و هفتصدی کار کنیم.»
وی با اشاره به اثرات مطلوب اجتماعی تک‌نرخی کردن بنزین افزود: «شما نگاه کنید، ما سال ها بود از عصر طلایی رانندگان تاکسی فاصله گرفته بودیم و آنان به جای تحلیل مسائل ژئوپلتیک و پلی تکنیک و دیالکتیک و اگزیستانسیالیستیک (تایپش هم سخت است چه رسد به بحثش!) و پزشکی و پیراپزشکی که جزو آپشن‌های تاکسی‌های میهن بود، شاهد       رخوت صنف رانندگان تاکسی بودیم تا جایی که ایشان حداکثر کاری که     می‌کردند، پخش ترانه‌های مرحوم پاشایی بود. ولی اقدام دولت در تک نرخی کردن بنزین و رساندن آن به لیتری ۱۰۰۰ تومان، شور زندگی را به رانندگان برگرداند و قفل زبان این زحمتکشان را گشود. شما ناراحتی؟» خبرنگار ما گفت: «نه»»

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • رو که رو نیست. سنگ پا قزوینه شور زندگی به رانندگان برگشته و قفل زبان این زحمتکشان گشوده شده!!!! همه خوشحالیم از گرانی اندر گرانی!!!! ۱۷درصد حقوقا رو اضافه کردید و ۱۱۷ درصد جیبامونو خالی... حداقل از شهدا خجالت بکش مدیر جان لطفا تایید کن