عضو تیم هسته ای ایران: مستند سیما علیه مذاکرات مردم را عصبانی کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: حمید بعیدی نژاد عضو تیم هسته ای ایران در صفحه ی اینستاگرام خود به مستند هسته ای که اخیرا از تلویزیون پخش شد واکنش نشان داد.

بعیدی نژاد در پاسخ به نظرات یکی از کاربران در ایستاگرام گفت که مستند هسته ای صداوسیما باعث عصبانیت مردم شده است. گزیده پرسش و پاسخ بعیدی نژاد با مردم در اینستاگرام در زیر می آید:

یکی از کاربران: دکتر امشب من برنامه ثریا رو تا آخر دیدم از شبکه یک میگفتن تحریم هایی که به بهانه هسته ای اعمال شده و اتفاقا دارن مذاکره میکنن که اون هارو لغو کنن در مقایسه با بقیه تحریمها بسیار ناچیزه !!!!!و از نظر خود آمریکاییها هم تاثیر کمی داره .یه جواب روشن و واضح و قابل فهم بمن بدین که داستان از چه قراره

بعیدی نژاد: صد در صد برعکس است. تحریمهای غیر هسته ای اولا خیلی محدود هستند و بعد تأثیرات عملی و سیاسی خیلی کمی دارند. شاهد آن اینست که تحریمهای غیر هسته ای از اول انقلاب وجود داشته اند و هیچ تأثیر قابل توجهی هم نداشتند. مردم و کشور ما وقتی تحریمها را حس کردند که تحریمهای مرتبط هسته ای شامل تحریمهای اقتصادی و مالی شورای امنیت، اروپا و آمریکا وضع شدند. در دو تا از پست های صفحه اینستا گرام، من تحریمهای مرتبط هسته ای را بازشمرده ام که میتوانید خودتان بخوانید و مقایسه کنید.

کاربر دیگر: البته جناب دکتر بنده پیشنهاد میکنم برنامه ثریای دیشب رو ببینید و اگر فکر میکنید جایی نیاز به توضیح دارد توضیح بدهید و اگر قبلا توضیح دادید ارجاع دهید به نظر من یک پست دیگر از حضرتعالی می‌طلبد با تشکر از جنابعالی اعیاد هم پیشاپیش مبارک باد

بعیدی نژاد: برادر عزیز مثل اینکه شما اخبار را دنبال نمی کنید که بنده در مذاکرات ان پی تی هستم. ولی ما فقط اینقدر خبر داریم که این فیلم خیلی باعث عصبانیت مردم شده است. ولی کار ما چیز دیگری است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.