شهردار دزفول: احداث پل ششم در کاهش ترافیک موثر است

عصر جنوب: شهردار دزفول گفت: احداث پل ششم در کاهش ترافیک این شهر موثر است.

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور مهندسان و مشاوران طرح احداث پل ششم این شهر برگزار گردید، مسائل و مشکلات پیرامون پروژه مطرح و برای رفع آنها چاره اندیشی شد.

وی افزود: طبق قرارداد، در چهار ماه آینده نقشه‌های ساخت این پل از سوی مهندسان مشاور به شهرداری داده خواهد شد و سپس بعد از تعیین پیمانکار، عملیات اجرایی این پروژه را هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار خواهیم داد.

شهردار دزفول محل ساخت این پل را جنب پل قدیم اعلام کرد.

کرمی‌نژاد در ادامه از ساخت پل طبقاتی میدان یعقوب لیث خبر داد و گفت: به‌منظور کاهش ترافیک موجود در محدوده میدان فتح المبین این پروژه توسط مهندسان مشاور در حال طراحی است که به محض آماده شدن نقشه‌ها، عملیات اجرایی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری خاطرنشان کرد: تمام نیروی‌های خدوم شهرداری در تمام ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل برای رفاه حال شهروندان با جدیت تمام روند توسعه، عمران و آبادانی شهر را دنبال خواهند کرد تا بتوانند رضایت شهروندان را کسب کنند.

کرمی‌نژاد با حضور در مناطق مختلف به همراه شهرداران مناطق سه‌گانه و مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی به بررسی و بازدید از سیر حرکتی چندین پروژه پرداختند و از روند پروژه‌ها آگاه شدند.

شهردار دزفول علاوه بر پیگیری امور در طول هفته، روزهای تعطیل را فرصت مغتنمی برای بازدید از پروژه‌های شهری می‌داند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.