دفتر واحد خبر صدا و سیمای مرکز آبادان در خرمشهر افتتاح شد

عصر جنوب: با حضور مدیرعامل صدا و سیمای مرکز آبادان و مسئولان خرمشهری دفتر واحد خبر صدا و سیمای مرکز آبادان در خرمشهر افتتاح شد.

در این مراسم که شامگاه گذشته با حضور مدیر عامل صدا و سیمای مرکز آبادان، فرماندار خرمشهر و جمعی از مسئولان خرمشهری دفتر واحد خبر صدا و سیمای مرکز آبادان به طور رسمی در خرمشهر افتتاح شد.

افتتاح این دفتر خبری که محل آن در اتاق بازرگانی شهرستان خرمشهر تعیین شده، با استقرار یک خبرنگار و یک تصویربردار به منظور پوشش مناسبت رویدادهای خرمشهر در رسانه ملی انجام گرفته است.

فرماندار خرمشهر در حاشیه افتتاح واحد خبر صدا و سیمای مرکز آبادان در خرمشهر در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: افتتاح واحد خبر در خرمشهر می تواند خیلی زودتر از آنچه ما تصور می کنیم خرمشهر را بهتر از گذشته به کشور معرفی کند.

عبدالله حسینی افزود: رسانه ملی نقش بسیار مهمی در توسعه همه جانبه کشور را دارد.

وی در بخشی دیگر از گفتگو به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در هفته دولت ۱۵ پروژه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار خرمشهر عنوان کرد: این پروژه ها شامل پروژه های عمرانی، تولیدی و فرهنگی بوده که جمعا در حدود ۵۵ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بحرانی پور و عادل صخی پور دو خبرنگار و تصویربردار این واحد خبری در خرمشهر هستند و افتتاح این واحد می تواند نویدی برای خرمشهری ها باشد تا با توجه به ظرفیت های موجود این شهر بتوانند عملکرد و مشکلات را با حداکثر سرعت انتقال دهند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.