دستگیری قاتل فراری در گتوند

عصر جنوب: فرمانده انتظامی شهرستان گتوند از دستگیری فرد قاتل ، کمتر از هشت ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد .

سرهنگ عبدالکریم بهادری زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در شهر گتوند ، ماموران این شهرستان بلافاصله در صحنه حاضر و با بررسی دقیق شواهد و قرائن صحنه وقوع جرم و تلاش مداوم و میدانی موفق به رد یابی فرد قاتل در نیزار های حاشیه رودخانه کارون شدند .

این مقام انتظامی گفت : با توجه به حساسیت موضوع ، احتمال بروز تنش و درگیری میان خانواده های طرفین که از طوایف حوزه استحفاظی بودند وجود داشت به همین دلیل جستجوی نقطه به نقطه ۱۰ کیلومتر از حاشیه رودخانه کارون توسط کلیه کارکنان فرماندهی انتظامی این شهرستان در دستور کار قرار گرفت .

سرهنگ بهادری زاده افزود : از آنجایی که منطقه مذکور صعب العبور و غیر قابل استفاده از خودرو بود از قایق های محلی در این خصوص استفاده شد و در محل هایی نیز ماموران مجبور به شنا در رودخانه کارون بودند که پس از ۸ ساعت جستجو ، متهم را که در میان بوته و نیزار ها بصورت ماهرانه ای مخفی شده بود مشاهده و دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان گتوند خاطرنشان کرد: با تحقیقات بعمل آمده ، درگیری منجر به قتل ، به دنبال مشاجره لفظی و عدم توانائی در کنترل خشم بوده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.