استاندار خوزستان از یک جانباز نخاعی در اهواز عیادت کرد

عصر جنوب: استاندار خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، جمعه شب با فتح‌اله بناری، جانباز نخاعی دوران دفاع مقدس در منزل وی دیدار کرد.

 

عبدالحسن مقتدایی در این دیدار اظهار کرد: سختی‌هایی که شما جانباز عزیز و خانواده گرامیتان متقبل می‌شوید با الفاظ قابل بیان و تقدیر نیست.

 

وی افزود: همه ما به وجود شما جانبازان عزیز افتخار می‌کنیم. کسانی که مثل شما ایستادگی کردند، سند افتخار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه درمجامع بین‌المللی هستند .

 

استاندار خوزستان برای این جانباز خوزستانی آرزوی سلامتی و عاقبت به‌ خیری کرد.

 

فتح‌اله بناری، جانباز دوران دفاع مقدس نیز با تبریک هفته گرامیداشت دولت به استاندار خوزستان و دولتمردان جمهوری اسلامی ابراز امیدواری کرد که همه خادمان دولت و نظام درخدمت به مردم کم نگذارند تا انقلاب اسلامی پایدارتر و اهداف متعالی  آن روز به روز محقق گردد.

 

بناری هدف عمده دشمنان در براه انداختن جنگ تحمیلی را براندازی نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: خدا را شاکریم که جنگ تمام شد, آزادگان برگشتند و  انقلاب اسلامی با درایت مقام معظم رهبری با صلابت به راهش ادامه داد .

 

وی گفت: اما جانبازان که یک قدم از شهدا جا مانده‌اند، دارند امتحان پس می‌دهند. امیدواریم که بتوانیم گوش به فرمان مقام معظم رهبری، پاسداران خوبی برای حفظ ارمان‌های انقلاب اسلامی باشیم و شرمنده شهدا و کسانی که از آرزوهایشان برای این انقلاب گذشتند، نشویم.

 

این جانباز قطع نخاعی دوران دفاع مقدس از حضور استاندارخوزستان و هیات همراه برای عیادت تشکر کرد.

 

 

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.