مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری خوزستان گفت: طرح آمارگیری از دفاتر خدمات ارتباطی و کارگاه‌های خدمات رایانه و اینترنت از هشتم شهریورماه در استان آغاز شده است.

عصر جنوب: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری خوزستان گفت: طرح آمارگیری از دفاتر خدمات ارتباطی و کارگاه‌های خدمات رایانه و اینترنت از هشتم شهریورماه در استان آغاز شده است.

 

 

 

سیدلطف‌الله هاشمی عنوان‌کرد: جامعه هدف این طرح تمام شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارگاه‌های خدمات رایانه‌ای یا اینترنت کشور را شامل می‌شود که دارای فعالیت‌های مربوط به خدمات تلفن همراه، خدمات تلفن ثابت، خدمات مخابرات خصوصی، خدمات پست خصوصی، خدمات پست بانک، خدمات رایانه‌ای و اینترنت هستند.

 

وی افزود: نوع آمارگیری این طرح، نمونه‌گیری است و آمارگیری هر یک از کارگاه‌ها با مراجعه مستقیم مامور آمارگیری به واحد آماری و تکمیل پرسش‌نامه از طریق مصاحبه حضوری با مسئولان واحد آماری انجام می‌شود.

 

هاشمی ادامه‌داد: در این طرح آمارگیری اطلاعات مشخصات عمومی و عملکرد فعالیت، میزان دریافتی و پرداختی، تشکیل سرمایه ثابت، وضعیت استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات کارگاه، جمع‌آوری می‌شود.

 

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری خوزستان گفت: اطلاعات جمع‌آوری شده محرمانه بوده و بر اساس ماده ۷ قانون مرکز آمار ایران، آمار و اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌شود محرمانه خواهد بود و صرفا در تهیه آمارهای کلی به منظور شناخت نقاط قوت و ضعف این فعالیت‌ها در استان و کشور و برنامه‌ریزی در جهت ارتقاء وضع موجود مورد استفاده قرار می‌گیرد و استناد به اطلاعات جمع‌آوری شده از افراد و مؤسسات به هیچ وجه در مراجع قضایی و اداری و مالیاتی و ‌نظایر آن مجاز نیست.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.