۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه تعطیل می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس سازمان میراث فرهنگی در پاسخ به پرسشی در زمینه طرح تعطیلات زمستانی که می‌تواند سفر را توزین کند، گفت: این طرح که شامل تعطیلات بین ۱۶ تا ۲۲ بهمن است به هیئت دولت تقدیم شده است اما برخی سازمان‌ها از جمله آموزش و پرورش نظرات مختلفی دشتند در عین حال نظر ما این است که این ایام بین دو ترم دانشجویی از جهت آموزش و پرورش هم دوره فعالی در این تاریخ نداریم. لذا تلاش‌ها برای گرفتن مصوبه دولت جهت این ایام را ادامه می‌دهیم.

مسعود سلطانی‌فر در نشست خبری با بیان اینکه ۵۰۰ هزار نوروزبان بی‌نوروز برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در ایام نوروز و قبل از آن بسیج شده بودند، اظهار داشت: امسال ستادهای هماهنگی خدمات سفر با توجه به برنامه‌ریزی‌های همه جانبه کارنامه خوبی را از خود برجای گذاشت و رضایت مردم نسبت به عملکرد این ستاد از سال‌های گذشته بیش‌تر بود.

وی ادامه داد: ۱۰ استان کشور از نظر اقامت استان‌های مازندران، گیلان، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، فارس، خراسان رضوی، اصفهان، کرمانشاه و خراسان جنوبی بودند و طی ایام نوروز با افزایش ۳۷ درصدی بازرسی‌ها، ۴۷ هزار بارزسی از دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه‌ها و رستوران‌های بین‌راهی داشتیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: همچنین باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سازندگان قرار بگیرد که در حال حاضر بانکها با نرخ سود ۲۴ درصد تسهیلات می‌دهند که بسیار سنگین است به همین دلیل از محل صندوق توسعه ملی که نرخ ارزی سود آن ۶ درصد و ریالی آن ۱۶درصد است را برای آن فراهم کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی همچنین در پاسخ به پرسشی در زمینه طرح تعطیلات زمستانی که می‌تواند سفر را توزین کند، گفت: این طرح که شامل تحطیلات بین ۱۶ تا ۲۲ بهمن است به هیئت دولت تقدیم شده است اما برخی سازمان‌ها از جمله آموزش و پرورش نظرات مختلفی دشتند در عین حال نظر ما این است که این ایام بین دو ترم دانشجویی از جهت آموزش و پرورش هم دوره فعالی در این تاریخ نداریم. لذا تلاش‌ها برای گرفتن مصوبه دولت جهت این ایام را ادامه می‌دهیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.