زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اعلام شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۷ فروردین ماه برگزار می‌شود، گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خرداد ۹۴ برگزار می‌شود.
دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و برای استخدام پیمانی آنها در سال ۹۴ و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس از ساعت ۱۵ دوشنبه ۱۰ فروردین از تاریخ سازمان سنجش آغاز شد و دوشنبه ۱۷ فروردین پایان می‌پذیرد.
وی افزود: شرایط و ضوابط هر یک دستگاه‌ها در دفترچه راهنما آمده و اطلاعیه ثبت نامی مربوط نیز دوشنبه ۱۰ فروردین بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: این آزمون روز جمعه اول خرداد سال ۹۴ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و تا ساعت ۸ امروز نیز تعداد ۲۱ هزار و ۵۵۰ نفر (تعداد ۳ هزار و ۸۰۰) نفر برای شرکت در آزمون‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تعداد ۱۷ هزار و ۷۵۰ نفر در سایر دستگاه های اجرایی) ثبت نام کردند.
توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوشنبه ۱۷ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون است توصیه می‌شود داوطلبانی در زمان باقی مانده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.