دو پروژه با اعتبار بالغ بر دو میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان در شهرستان کارون افتتاح شد

عصر جنوب: دو پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان در شهرستان کارون افتتاح شد.

حسن بوعذار بخشدار مرکزی شهرستان کارون در مراسم افتتاحیه این پروژه ها اظهار کرد: امروز در ششمین روز از هفته دولت شاهد افتتاح دو پروژه در روستاهای قلعه چنعان و ابودبس هستیم. اولین پروژه شامل کف پوش معابر و روشنایی دو روستا با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیون تومان است.

وی افزود: اعتبارات پروژه روشنایی روستای ابودبس از طریق دهیاری این روستا و با همکاری اداره برق شهرستان تامین شده است. دومین پروژه ای که امروز افتتاح می شود شامل زیرسازی معابر، آسفالت، فاضلاب، زمین فوتبال، لایروبی و رنگ آمیزی جداول قلعه چنعان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۲۰۰  میلیون ریال است.

بخشدار مرکزی شهرستان کارون تصریح کرد: روستای ابودبس دارای ۳۵۰ خانوار و ۱۸ هزار نفر جمعیت است. همچنین روستای قلعه چنعان دارای پنج هزار و ۵۰۰ خانوار و ۱۸ هزار نفر جمعیت است.

حامد باوی مدیرعامل تعاونی دهیاران شهرستان کارون نیز در این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تعاونی از سال ۹۰ کار خود را شروع کرده اما از سال ۹۲ همزمان با استقرار فرمانداری فعالیتش را در شهرستان کارون آغاز کرد. تا کنون ۲۷ پروژه در شهرستان کارون اجرا کردیم که تعداد ۱۵ پروژه را هفته دولت سال جاری به بهره برداری رساندیم.

وی اذعان کرد: ۱۵ پروژه هفته دولت سال جاری در روستاهای کوی سید صالح، قلعه چنعان، ابودبس، جنگیه، علی العقده، مظفریه، غزاویه، حمیره و کواتر به بهره برداری رسید.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.