علم الهدی: در کنسرت‌ها دنبال لاابالی‌گری اند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: حجت الاسلام علم الهدی گفت: هم اکنون با دو جریان در کشور مواجه هستیم، دشمن خارجی و جریان‌های سیاسی داخلی؛ جریان‌های سیاسی داخلی به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بنا باشد رهبری تضعیف شود و ستون این خیمه پایین بیاید، ایران نیز همچون دیگر کشورها شده و می‌توانند قدرت را در دست بگیرند؛ می‌توانند بدزدند و معامله کنند اما باوجود چنین قدرتی نمی‌توانند کاری انجام دهند.

امام‌جمعه مشهد مقدس با تأکید بر این‌که حکمت رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از ذخیره قدرت برای جریان‌های خاص می‌شود، تصریح کرد: حکمت رهبری طوری است که کسی نمی‌تواند قدرت را برای خود نهادینه کند؛ تمام مشکل جریان‌های سیاسی و جناح‌هایی که ساز مخالف می‌زنند و هر روز یک مصاحبه می‌کنند تنها به خاطر مسئله رهبری است، مشکل آنان مشکل رهبری است و اگر رهبری نبود از هر موقعیتی استفاده‌های بسیاری می‌کردند.

وی افزود: رهبری در مردم نفوذ دارد، مردم وابسته به رهبری ایستاده‌اند و باوجود درصحنه بودن مردم نمی‌توانند از آنان بدزدند، رهبری باعث بیداری همیشگی مردم هستند ازاین‌رو جریان‌های سیاسی که به دنبال رقابت در قدرت هستند به دنبال تضعیف و تنزل رهبری هستند.

علم‌الهدی با یادآوری این نکته که بحث اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود ندارد، یادآور شد: بحث ما، بحث اصل گرایی و غیر اصل گرایی است، این‌که اصولگرا چه می‌کند و اصلاح‌طلب چه می‌کند همه برای غبارآلود کردن میدان است برای بهره‌برداری؛ تنها یک جریان داریم که اصل گرا و ولایت گرا است، جریانی که در کشور ولایت را قبول ندارند اقلیت هستند.

وی ادامه داد: این اقلیت قصد دارند فضا را برهم بزند و از بخش خاکستری جامعه برای خود پیاده‌نظام ایجاد کرده و از اقلیت خارج کند؛ اگر فضای کشور به فضای لاابالی‌گری و لاییک بودن تبدیل شد، گرایش به ولایت و دین ضعیف شده، اصل گرایی و ولایت گرایی تنزل پیدا می‌کند و به همین جهت برای برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف به‌صورت هفته‌ای به راه افتاده‌اند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که ما بر سر هنر فاخر موسیقی بحث نداریم، اظهار کرد: مسأله ما کنسرتی است که در شعاع آن لاابالی‌گری صورت گیرد، در دختران و پسران هیجان ایجاد کنند، هیجان خود را به یکدیگر نشان دهند و این امر را در عرصه جامعه اجرا کنند؛ اگر فضای دینی در کشور وجود داشته باشد، جریان ولایت گرا بر فضای سیاسی کشور حاکم می‌شود و دیگر نمی‌توانند حیات از بین رفته سیاسی خود در فتنه ۸۸ را احیا کنند.

وی با اعلام هشدار نسبت به این‌که فعالیت این جریان‌های سیاسی آرزوی آمریکاست، خاطرنشان کرد: جریان‌های سیاسی در عرصه رقابت و قدرت سیاسی نیز همین را می‌خواهند؛ اگر این‌طور شد که کشور تحت رهنمود رهبری نباشد، آنان هر طور خواستند در اختلاس، دادوستد و معامله حرکت کرده و قدرت را برای خود نهادینه می‌کنند.

امام‌جمعه مشهد بابیان این‌که فضای سیاسی کشور جز با جریان منحرف فرهنگی برهم نمی‌خورد، یادآور شد: متأسفانه موطن این جریان‌ها ابتدا دانشگاه است و بعد سایر ابعاد جامعه هدف قرار می‌گیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.