نماینده اندیمشک: برنامه ریزی برای جوانان از سوی وزارت ورزش ضروری است

عصر جنوب: نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود نسبت به جوانان توجه بیشتری داشته و برنامه هایی متناسب با نیاز این قشر ارائه نماید.
ˈصید عیسی داراییˈ پنج شنبه شب در همایش جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان و لزوم داشتن برنامه در این حوزه گفت: در شرایطی که اعتیاد و آسیب های اجتماعی جامعه را تهدید می کند از وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود توجه جدی تری نسبت به مسایل و مشکلات جوانان داشته باشد.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان نیز در این آیین در سخنانی با بیان اینکه امروز زن ایرانی مسلمان به عنوان یک الگوی برتر شناخته شده گفت:در جامعه اسلامی و خصوصا از زمان انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد حرکت ها و خیزش های بانوان مسلمان در همه ابعاد بوده ایم.

 

ˈالهه موالی زاده ˈ افزود:امام خمینی (ره) در شرایطی که در برخی جوامع عربی زنان حق هیچ کاری نداشتند،بانوان را به حرکت های انقلابی و حضور در صحنه تشویق کرد.

 

وی افزود:نظام اسلامی ایران امروز در جهان به عنوان یک الگوی شاخص شناخته شده و حتی جوامع غربی نیز به این موضوع اعتراف کرده اند.

 

حجت الاسلام ˈنعمت اله خدامیˈ امام جمعه اندیمشک هم با اشاره به ویژگی های شاخص حضرت معصومه (س) ، الگوی بانوان ایران اسلامی را اهل بیت (ع) معرفی کرد و گفت: این الگو پذیری موجب رشد و تعالی بانوان شده است.

 

ˈحمید رضا گودرزیˈ فرماندار اندیمشک هم با تجلیل از حضور فعال بانوان این شهرستان در برنامه های ورزشی ، علمی و سایر ابعاد ابراز امیدواری کرد بانوان و دختران اندیمشکی همچون گذشته پویا و بانشاط در همه عرصه ها حضور فعال داشته باشند.

 

اجرای نمایش طنز،اجرای نمایش رزمی ورزشکاران،پخش نماهنگ از برنامه های جشن روز دختر در اندیمشک بود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.