حمله به علی مطهری در شیراز + تصاویر/ وزیر کشور پاسخگو باشد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:علی مطهری ساعت ۱۶ روز گذشته وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت ۱۸و ۳۰ دقیقه در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند.

یه گزارش عصر جنوب به نقل از فرارو؛ با ورود مطهری به سالن فرودگاه، عده ای از افراد مشخص با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند.این عده هنگامی که مطهری سوار بر خودرو شد، آشکارا و بدون واهمه از قانون، شیشه های خودرو را با سنگ و چوب شکستند. راننده خودروی مطهری با سرعت به حرکت درآمد، اما این عده موتور سوار در تعقیب وی به حرکت درآمدند.

راننده خودرو پس از این تعقیب، وارد کلانتری میدان گل سرخ شیراز شد و بیش از سه ساعت را در محاصره این عده در داخل کلانتری گذراند.

گفته می شود که چشم علی مطهری آسیب دیده است. سرانجام علی مطهری به تهران بازگشت.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصول‌‌گرایان رهروان ولایت خواستار رسیدگی به حمله اخیر برخی افراد به «علی مطهری» شد.
تصاویر حمله به خودروی حامل علی مطهری 
کمال‌الدین پیرموذن گفت: وزیر کشور باید در مورد آزار و زخمی شدن مطهری ضمن برخورد قاطع با مسببان خودسر شیراز و آسیب دیدگی مطهری پاسخگو باشند. وی افزود: ما از امام راحل بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران آموخته‌ایم که مصالح نظام را برهمه چیز ترجیح داده و اجازه ندهیم چهره نورانی اسلام ناب با برداشت‌های متحجرانه و واپس‌گرایانه برافکارهای خود سرانه و خشن افراطی ولو به نام اسلام مشوه شود.
تصاویر حمله به خودروی حامل علی مطهری
عضو هیئیت رئیسه اصول‌گرایان رهروان ولایت تصریح کرد: افراطی‌های خشونت طلب در چهره انقلاب و اسلام خدشه وارد کرده و به سرمایه ارزشمند کشور آسیب می‌رسانند. وی ادامه داد: ظاهرا گام گستر‌ی‌های اشخاص خودحق پندار و افراطی جریان‌های رادیکالی در حق نمایندگان آزاده و برخی دولتی‌ها پایانی ندارد. نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر اظهار داشت: حاکمیت قانون، خواست ملت ایران است لذا عموم صاحب منصبان مرتبط به ویژه وزیر کشور باید در مورد آزار و زخمی شدن مطهری ضمن برخورد قاطع با مسببان خودسر شیراز و آسیب دیدگی مطهری پاسخگو باشند.
تصاویر حمله به خودروی حامل علی مطهری
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.