شهرداری اهواز در برابر رانت‌خواران ایستادگی کند

عصر جنوبمعاون قضایی اداره کل دادگستری خوزستان گفت: شهرداری اهواز باید به پشتوانه دستگاه قضایی در برابر رانت‌خواران ایستادگی کند.

مهدی فتاحی در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: شهرداری اهواز مؤسسه‌ای عمومی و غیر دولتی و در واقع یک نهاد عمومی است که باید از پشتیبانی دستگاه قضایی به طور کامل بهره‌مند باشد.

وی افزود: دادگستری استان با همه توان از فعالیت‌های شهرداری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اهوازی حمایت کرده و اگر حمایت دستگاه قضایی در استان از شهرداری اهواز نباشد، شهرداری نمی‌تواند از عهده انجام نقشی که بر عهده دارد به خوبی برآید.

معاون قضایی اداره کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: دادگستری استان خوزستان با قدرت از اقدامات عمرانی شهرداری اهواز که موجب رفاه شهروندان و توسعه شهر اهواز خواهد شد، حمایت می‌کند.

فتاحی خاطر نشان کرد: حمایت ما در چارچوب قوانین و مقررات خواهد بود و معتقدیم شهرداری اهواز باید در برابر هرگونه هنجارشکنی و قانون‌شکنی مقاومت کند.

وی گفت: شهرداری اهواز باید با اتکال به خدا و رهنمودهای رهبری با جدیت و اهتمام بیشتر، فعالیت‌های عمرانی و خدماتی خود را انجام دهد و از سنگ‌اندازی افراد و جریان‌های مغرض نهراسد.

معاون قضایی اداره کل دادگستری خوزستان با بیان این مطلب که شهرداری وقتی در مسیر خدمت به مردم باشد مورد حمایت ویژه دستگاه قضایی است تصریح کرد: قانون، همه موانع پیش روی دستگاه‌های اجرایی را رفع خواهد کرد و شهرداری اهواز باید به پشتوانه دستگاه قضایی در برابر رانت‌خواران ایستادگی کند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.