امام جمعه ماهشهر: مسئولان فرصت خدمتگزاری را مغتنم بشمارند

عصر جنوب: امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: مسئولان از فرصت به دست آمده برای خدمتگزاری به مردم بهترین بهره را ببرند.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در آئین معارفه مدیر جدید بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر اظهار کرد: قبول مسئولیت در جامعه اسلامی فرصت بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت خداوند است.

وی افزود: مسئولان باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند تا ضمن خدمت‌رسانی به مردم در راستای جلب رضایت خداوند نیز گام بردارند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر خاطر نشان کرد: مسئول در جامعه اسلامی باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد که حضرت امیرالمؤمنین(ع) در نامه ۵۳ به مالک اشتر این ویژگی‌ها را برشمرده است.

غبیشاوی، مردم‌دار بودن، پرهیز از عصبانیت و سعه صدر را مهم‌ترین ویژگی‌های ذکر شده برای مسئول برشمرد و گفت: مدیران و مسئولان جامعه اسلامی باید به نامه ۵۳ امیر مؤمنان به مالک اشتر مراجعه و توصیه‌های آن امام همام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده توسط بهداشت و درمان صنعت نفت شهرستان بندر ماهشهر و بیمارستان صنایع این شهرستان عنوان کرد: مدیریت این بخش نهایت همکاری را در ارائه خدمات به افراد بی‌بضاعت داشته است.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: امیدواریم این همکاری شایسته توسط مدیریت جدید نیز تداوم داشته باشد.

در این آئین عباسعلی زارع به عنوان مدیر جدید بهداشت و درمان صنعت نفت شهرستان بندر ماهشهر معرفی شد؛ پیش از این امین نیکزاد این مسئولیت را بر عهده داشت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.