لزوم حمایت صنایع پتروشیمی ماهشهر از بخش‌های بیمارستانی منطقه

عصر جنوب: مدیر جدید بهداشت و درمان صنعت نفت شهرستان بندر ماهشهر گفت: مدیران صنایع پتروشیمی باید کمک کنند تا بخش‌های این بیمارستان گسترش پیدا کند.

عباسعلی زارع بعد از ظهر امروز در آئین معارفه مدیر جدید بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان اظهار کرد: بیش از ۲۲ سال است در این منطقه به عنوان پزشک در حال انجام وظیفه هستم.

وی ادامه داد: در مسئولیت جدید دست یاری به سوی مسئولان شهرستان و همچنین مدیران صنایع پتروشیمی دراز کرده تا با کمک آنها بتوانیم با ایجاد یک تحول بنیادین در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم محروم منطقه گام برداریم.

مدیر جدید بهداشت و درمان صنعت نفت شهرستان بندر ماهشهر به محرومیت منطقه اشاره کرد و افزود: شهرستان بندر ماهشهر در بخش بهداشت و درمان با محرومیت‌های فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و بیماران باید برای درمان به شهرهای دیگر اعزام شوند.

زارع خاطر نشان کرد: با درآمد‌های بسیار خوب موجود در منطقه این ظرفیت وجود دارد که بیمارستان صنایع ماهشهر به تجهیزات نوین و به روز مجهز شود.

وی در پایان عنوان کرد: مدیران صنایع پتروشیمی باید کمک کنند تا بخش‌های این بیمارستان گسترش پیدا کرده و با توجه به امکانات محدودی که این شهرستان دارد تجهیزات درمانی بسیار خوبی برای بیمارستان صنایع فراهم شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.