اجازه دادیم پهپاد اسرائیلی به داخل کشور بیاید تا آن را هدف قرار دهیم/نیازی به مهندسی معکوس این هواپیما نداریم

عصر جنوب: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پهپاد متجاوز اسرائیل به محض ورود به کشور رهگیری شد و برای اینکه از نیت اطلاعاتی آنها باخبر شویم، مدیریت شد تا به داخل بیاید و در موقعیت مناسب آن را هدف قرار دادیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پهپاد متجاوز اسرائیل به محض ورود به کشور رهگیری شد و برای اینکه از نیت اطلاعاتی آنها باخبر شویم، مدیریت شد تا به داخل بیاید و در موقعیت مناسب آن را هدف قرار دادیم.

به گزارش «عصر جنوب»، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای بسیج کارمندان، با اشاره به سرنگونی پهپاد متجاوز صهیونیستی در داخل ایران، گفت: نیازی به مهندسی معکوس این پهپاد نداریم هرچند قدرت و توان آن را داریم.

وی ادامه داد: اینکه برخی می‌گویند این پهپاد از اسرائیل به پرواز درآمده درست نیست. ما از مبدا آن به صورت تقریبی مطلعیم ولی فعلا قضاوتی نمی کنیم.فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پهپاد ساقط شده توسط سپاه از نوع هرمس و ساخت رژیم صهیونیستی است.

روز گذشته، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد که پهپاد ساقط شده از نوع «هرمس» و ساخت رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: این پهپاد در شعاع ۸۰۰ کیلومتری عملیات می‌کند و با یک بار سوخت گیری قادر است ۱۶۰۰ کیلومتر پرواز کند.

این فرمانده ارشد سپاه اضافه کرد: این پهپاد ۲ دوربین دارد و قادر است با کیفیت بالا تصاویر را تهیه کند.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.