مفاسد در دولت احمدی‌نژاد مثل قارچ رویید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: وزیر بهداشت دولت اصلاحات درباره تخلفات صورت گرفته اقتصادی در دولت احمدی‌نژاد، گفت: در دولت قبل تخلفات گسترده‌ای صورت گرفت که بخشی از آن منتشر شده است و اینکه احمدی‌نژاد در واکنش به تخلفات رحیمی بگوید به دولت من ربطی ندارد، ساده‌ترین کار است.

دکتر مسعود پزشکیان با اشاره به تخلفات محمدرضا رحیمی و واکنش احمدی‌نژاد به حکم قضایی معاون اولش و اعلام برائتی که از تخلفات او کرده بود، اظهار کرد: احمدی‌نژاد به قول خودش آمده بود تا با مفاسد و تخلفات مبارزه کند و مدعی بود که می‌خواهد اشکالات را برطرف کند؛ اما در دولت خودش تخلفات و مفاسد مثل قارچ رویید.

وی ادامه داد: اینکه احمدی‌نژاد بگوید این تخلفات رحیمی ربطی به دولت من ندارد، ساده‌ترین کار است. مگر می‌شود با وجود اعلام دستگاه قضایی و اعتراض مسئولان و نمایندگان مجلس، رئیس‌جمهور یک کشور اطلاعی از تخلفات کسی که می‌خواست به عنوان معاون اول خود معرفی کند، نداشته باشد. نماینده تبریز در مجلس، تصریح کرد: واقعیت این است که به علت عدم شفافیت و نبود نظارت واقعی که در کشور وجود دارد، رانت‌ها و اختلاس‌های گسترده‌ای در دولت قبل اتفاق افتاده که برخی از آنها نمایان شده و تبعات دیگر آن نیز هنوز پنهان است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.