اسرائیل به ایران پیام داد!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند که این کشور از طریق روسیه به ایران «پیام» داد که در فکر انتقام‌گیری نباشد.
بنا بر این گزارش‌ها که در روزنامه «تایمز آو ایزرائیل» هم بازتاب یافته، این «پیام» از سوی آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه اسرائیل، در دیدارهای او در مسکو با مقامات بلندپایه روسیه اعلام شده‌است. رسانه‌های اسرائیل می‌گویند، لیبرمن از رهبران روسیه خواسته‌است، از ایران بخواهند «آرام» باشد. شبکه ده تلویزیون اسرائیل گفت: این کشور با این «پیام» خواسته‌است به ایران و حزب الله «اطمینان دوباره بدهد که تمایلی به بحرانی کردن اوضاع ندارد». براساس گزارش رسانه‌های اسرائیل، آویگدور لیبرمن در ادامه سفر، از روسیه به چین نیز خواهد رفت و «پیام» مشابه برای ایران را از طریق دولتمردان پکن برای تهران نیز ارسال خواهد کرد.

در پی حمله یکشنبه گذشته در بلندی‌های سوری جولان که سردار محمد علی الله‌دادی و جهاد مغنیه، فرزند عماد مغنیه و شمار دیگری شهید شدند، سپاه اسرائیل را به «انتقام‌گیری خاص» تهدید کرد. اما به گزارش شبکه ده تلویزیون اسرائیل، لیبرمن به مقامات روسیه گفته‌است، حمله هفته گذشته در بلندی‌های سوری جولان، «یک اقدام تدافعی» از سوی اسرائیل بوده‌است. در همین حال، اسرائیل به طور رسمی مسئولیت حمله اخیر در سوریه را نپذیرفته‌است.شبکه ده تلویزیون اسرائیل می‌گوید، «پیام» اسرائیل پیشاپیش برای تهران و بیروت ارسال شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.