آیت‌الله جنتی: بر دهان آنهایی بزنیم که می‌گویند باید حصر‌ها برداشته شود / باید پاسخ کوبنده‌ای به کشورهای غربی و افراد لامذهب، بی‌دین و بی‌شعور داده شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور که صبح امروز با حضور شخصیت‌های سیاسی برگزار شد به تشریح اهمیت مراسم ۲۲ بهمن پرداخت و اظهارداشت: مسئولیت سنگینی بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که باید بدانیم برگزاری مراسم ۹ دی در ۲۲ بهمن نقش مهمی در کل نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی افزود: آنچه هدف این حرکت است به صحنه درآوردن مردم و نشان دادن حضور و پایداری و وفاداری مردم به ارکان انقلاب اسلامی، امام(ره)، رهبر و نظام جمهوری اسلامی است که حرکت‌هایی مانند ۲۲ بهمن پشتیبان نظام جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند مردم را از نظام جدا کند، گفت: دشمن در تلاش است تا وانمود کند مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند، ایثار و شهادت از یاد رفته است و مردم ناامید و مأیوس شده‌اند.

وی افزود: دشمن به این کار می‌پردازد و ما باید این هدف کثیف دشمن را از بین ببریم.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه حرکت‌هایی مانند ۲۲ بهمن،۹ دی از نقش بالایی برخوردارند، خاطرنشان کرد: تریبون‌های مختلفی وجوددارد، صداوسیما و رسانه‌های مختلف در این باره سخن می‌گویند اما هیچ کدام این نقش را ندارند که بگویند مردم پای حرف‌هایشان ایستاده‌اند، سختی‌ها را می‌پذیرند و پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی در داخل با مقاصد شوم سیاسی قصد دارند این تفکر را القا کنند، اظهار داشت: برخی مردم را نمی‌شناسند و بر این باورند که مردم نمی‌توانند در برابر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کنند و باید برای حل این مشکلات با دشمن کنار بیاییم تا فشار تحریم‌ها برداشته شود، اقتصاد فعال شود و مشکلات گوناگون در کشور حل شود.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه این تفکر در برخی افراد مؤثر در عرصه‌های مدیریتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این یک خطر است که برخی باور نمی‌کنند که می‌شود مقاومت کرد چرا که دشمن نیز همین را می‌خواهد و باید جواب آن را در راهپیمایی‌ها بدهیم.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر روی این موضوع فکر کنند تأکیدکرد: باید برای این موضوع فکر شود و برای آنهایی که در داخل این افکار شوم را در سر دارند و این امر را در تبلیغات و تابلوها به اشکال مختلف باید بپردازیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: من خیلی ناراحتم که مقام معظم رهبری حقیقت و واقعیت غیرقابل انکاری را بیان می‌کنند اما عده‌ای باور نمی‌کنند که با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم مشکلات را با اتکا به پایداری و مقاومت و به کارگیری استعدادهای جوانان‌مان حل کنیم و می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه باید بر روی این موضوع کار کرد تا بتوانیم اقتصاد را فعال کرده و مشکل اشتغال در کشور حل شود، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا دشمن ناامید شود چرا که دشمن دل به تحریم‌ها بسته است و امیدوار است تا تحریم‌ها مردم را به زانو درآورد تا مردم تسلیم شوند.

دبیر شورای نگهبان با انتقاد از اینکه برخی از افراد چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند، اظهار داشت: برخی که خداوند شر آنان را کم کند بر این باورند که با دشمن باید کنار آمد، در هسته‌ای باید کنار آمد و در سیاست باید کنار آمد در حالی که این رویارویی با مردم و رویایی با آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و خون شهدا است.

وی ادامه داد: مردم در ۲۲ بهمن باید جواب اینچنین حرف‌ها را بدهند و ما باید بتوانیم مردم را در صحنه بیاوریم و ما باید بتوانیم سال‌های جنگ از پتانسیل مردم استفاده کنیم و این رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه دشمن به دنبال براندازی نظام است خاطرنشان کرد: مردم باید بفهمند در مقابل چه کسانی قرار دارند من متأسفم از اینکه توهین به پیامبر اسلام می‌شود و به مسلمانان توهین می‌شود.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه جایگاهی بالاتر از پیامبر نداریم، گفت: به من گفته شد که این حرکت در کشورهای مختلف تکرار شده و به ۱۶ زبان ترجمه شده است که اگر کشورهای اسلامی ذره‌ای غیرت داشتند باید اقدام سرکوب‌گرانه‌ای انجام می‌دادند و حداقل آن این بود که فرانسه را تحریم کنند تا درس عبرتی شود تا کسی چنین جسارتی به خود ندهد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌ شهدای اقلیت گفت: باید وظیفه خود را بشناسیم و مسئولیت سنگینی را که برعهده خود داریم درک کنیم و شکرگزار نعمت بزرگ رهبری باشیم که خداوند به ما اعطا کرده است که هرچه بگوییم کم است.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه فتنه به معنای براندازی نظام است، تصریح کرد: باید بر دهان آنهایی بزنیم که می‌گویند باید حصر‌ها برداشته شود، فتنه‌گران آزاد شوند تا دوباره فتنه کنند و پیام ۲۲ بهمن با این امور مقابله شود چرا که مردم از این امر خوشحال هستند هرچند ممکن است چهار نفر پیدا شود و در سایت‌های‌شان عنوان کنند و از این امر ناراحت باشند اما مگر جامعه و نظام باید به این حرف‌ها گوش دهد و این مسئله سیاست‌های کلی نظام است.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه این مسئله جزیی و موردی نیست، خاطرنشان کرد: باید تا جایی که توان داریم و شورای هماهنگی این واقعیت را نشان دهد چرا که باید ببینیم آنانی که به پیغمبر اینچنین توهین می‌کنند با بقیه چه رفتاری انجام می‌دهند.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن باید پاسخ کوبنده‌ای به کشورهای اسرائیلی، غربی، فرانسه و افراد لامذهب، بی‌دین و بی‌شعور داد شود، خاطرنشان کرد: باید این پیام را در ۲۲ بهمن بدهیم که مملکت ایران وجود دارد که از خدا و پیغمبر حمایت می‌کنند و پای دین آسمانی خود ایستاده‌اند و از هیچ چیز نمی‌نترسند.

راه دانا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.