کیانوش‌راد: برخی جریان‌ها با موفقیت دولت میانه خوبی ندارند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به این که برخی از رسانه‌ها اقدامات مثبت دولت را بیان نمی‌کنند، گفت: دولت به وسیله‌ی ابزارهای جدید و توده‌ای رسانه‌ای باید کمبودهای رسانه‌ای خود را جبران کند.

محمد کیانوش‌راد با اشاره به انتقادهای غیر منصفانه‌ای که از دولت می‌شود، اظهارکرد: متاسفانه جریانی در کشور وجود دارد که ماهیت و اصول خود را اگرچه در گذر زمان از دوران حضرت امام تاکنون تغییر داده اما همچنان در مسیر خود حرکت می‌کند. در این جریان افراد منصف و آزاده‌ای نیز وجود داشتند که در مقاطعی با موضع‌گیری‌های منصفانه‌ی خود راه خود را از این جریان جدا کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه این جریان در بخش اصولگرایان تندرو خود را نشان داده که آنها با هرگونه موفقیت دولت میانه‌ی خوبی ندارند و به همین دلیل با مچ‌گیری، بهانه‌گیری و بزرگ کردن مسائل بعضا بی اهمیت سعی در سیاه نمایی دولت و نشان دادن عدم موفقیت دولت هستند. این در حالی است که با توجه به تغییرات محسوس درآمدی دولت در مقایسه با دولت نهم و دهم،دولت تلاش‌هایی در جهت کاهش شتاب نرخ تورم انجام داده که این تلاش ها می‌تواند بهترین نمودار برای بهبود نسبی وضع اقتصادی و اصلاح روش‌های سیاست خارجی باشد.

این عضو بنیاد باران همچنین با اشاره به این که امروزه در حالی ما سخن از مخالفت با پروژه‌ی اسلام هراسی را مطرح می‌کنیم که دولت قبلی بیشترین نقش را در بالا بردن هزینه‌های سیاسی و فرهنگی برای اسلام و تشیع داشته است، اظهار کرد: دولت فعلی در کاهش این فشارها نقش قابل توجهی داشته است. قدم زدن ظریف با جان کری یا دیدار وی با مقامات فرانسوی نشان دهنده‌ی آن است که مسئولان جمهوری اسلامی ایران علی رغم ادعای برخی از کشورهای غربی در جهت تعامل ، گفت و گو و حل مناقشات و سوءتفاهمات گام‌هایی برداشته‌اند. من مطمئن هستم که در شرایط تبلیغات صهیونیست‌ها علیه ایران آنها نسبت به ملاقات ظریف با مقامات فرانسوی یا پیاده‌روی با جان کری بیش از دیگران خشمگین هستند.

کیانوش راد در ادامه گفت: دولت برای بیان دستاوردهای خود باید بدون توجه به مخالفت‌های داخلی و نیز عدم کمک به برخی از رسانه‌های ملی از ابزارهای جدید گسترده و توده‌ای رسانه‌ها استفاده کرده و کمبودهای رسانه‌ای خود را جبران کند و با تقویت ارتباطات مردمی و ارائه مستقل فعالیت‌ها و موفقیت‌های خود توسط این رسانه‌ها مردم را در جریان کارهای انجام شده قرار دهد.

این عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پایان با اشاره به این که باید اجماعی ملی در جهت بازگشت و تکیه بر قانون وانجام همه ساز و کارها براساس قانون یک بار برای همیشه در کشور انجام پذیرد، اظهار کرد: صدا و سیما رسانه‌ای متعلق به آحاد مردم است که با بودجه و امکانات مردم شکل گرفته اما متاسفانه صدا سیما همچنان در انحصار یک جریان فکری خاص قرار گرفته و از انجام اقدامات طبیعی در جهت فعالیت‌های دولت تا حد زیادی خودداری می‌ورزد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.