مشترکان خوزستانی می‌توانند پهنای باند اینترنت خود را انتخاب کنند

عصر جنوب: مدیرکل مخابرات خوزستان گفت: مشترکان خوزستانی تا یک ماه دیگر می‌توانند پهنای باند اینترنت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

عبدالکریم آرمات ظهر امروز در آئین بهره برداری از طرح نوسازی شبکه تلفن همراه اول در آبادان اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه زمینه استفاده مشترکان از پهنای باند بیشتر مهیا شد.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای فعال‌سازی نسل سوم تلفن همراه در خوزستان افزود: اجرا و انجام پروژه‌هایی از قبیل نوسازی شبکه تلفن همراه اول سبب ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مشترکان همراه اول در استان می‌شود.

مدیرکل مخابرات خوزستان با بیان اینکه پیشتر ۲ میلیون نفر جزو مشترکان تلفن همراه اول در خوزستان بودند تصریح کرد: با بهبود و ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی در سطح استان در زمان حاضر تعداد مشترکان همراه اول در استان به بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.

آرمات از جایگزینی تجهیزات سوئیچ ۵۵ سایت بی تی اس تلفن همراه اول باند ۹۰۰ و جایگزینی تجهیزات سوئیچ ۲۹ سایت بی تی اس تلفن همراه باند یک‌هزار و ۸۰۰ به عنوان برخی از طرح‌های اجرا شده برای نوسازی شبکه تلفن همراه اول در آبادان نام برد.

وی یادآور شد: جایگزینی یک دستگاه سوئیچ بی اس سی تلفن همراه، افزایش ۵۰ درصدی حداکثر تعداد مکالمات همزمان از یک سایت بی تی اس تلفن همراه و افزایش ۴۰۰ درصدی پهنای باند اینترنت قابل دسترسی سیم کارت تلفن همراه از ۶۴ به ۲۵۶ کیلو بایت بر ثانیه از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص به شمار می‌رود.

به گفته وی برای اجرای پروژه‌های یاد شده اعتباری معادل ۸۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از سوی شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.