نفت، رکورددار ملی پوش در فوتبال ایران!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نفت تهران با داشتن ۷ سهمیه در تیمهای بزرگسالان و المپیک، رکورددار ملی پوش در فوتبال ایران است.

نفت تهران از روزی که به لیگ برتر صعود کرد، بنا را روی پرورش بازیکن و تدارک ساختاری مناسب گذاشت. بر همین اساس هر مربی ای که به نفت تهران آمد نتیجه گرفت، چون این تیم ساختار مدیریتی مناسبی داشت و البته بازیکنانی که با هم هماهنگ و اغلب از تیمهای پایه باشگاه رشد کرده بودند. این فصل اما نفت تهران فصلی رویایی را با علیرضا منصوریان پشت سر می گذارد. این تیم جدا از اینکه صدرنشین لیگ برتر است، یک رکورد دیگر هم به نام خود ثبت کرده. رکوردی به نام تعداد ملی پوش که با ۷ سهمیه در اختیار نفت تهران است.

کارلوس کی روش برای حضور در جام ملتهای آسیا، نام سه بازیکن نفت تهران را در لیست خود جای داد. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری. سه بازیکنی که در طول فصل درخشیدند و در نهایت مزد تلاش خود را با حضور در استرالیا دریافت کردند.

نفت تهران ۴ سهمیه هم در تیم المپیک دارد. محمد خاکپور بعد از برگزاری اردوهای مختلف، تقریبا استخوانبندی تیم اصلی خود را پیدا کرده و با همین تیم به اردوی عمان خواهد رفت. از نفت تهران اما ۴ بازیکن در لیست خاکپور قرار دارند. علی محسن زاده( دروازه بان )، رضا علیاری ( مدافع ) آرش رضاوند( مهاجم ) ارسلان مطهری ( مهاجم ) در تیم المپیک حضور دارند که با توجه به حضور این ۴ بازیکن، سهمیه نفت در تیمهای ملی و تیم المپیک که دو تیم اصلی فوتبال ایران هستند به عدد ۷ می رسد. یک سهمیه بیشتر از استقلال که شش بازیکن به نام های محسن فروزان، هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و مجید حسینی را در تیم ملی و تیم المپیک دارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.