تحمل فحاشی هواداران در بازی های خانگی مسجدسلیمان را ندارم

عصر جنوب: عبدالمجید باقری نیا یکشنه شب پس از تساوی خانگی تیمش در برابر فولاد گسترس تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی خوبی ارائه کردیم و انتظار داشتم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: متاسفانه با وجود اینکه از حریف جلو افتادیم ولی باز هم در پشت محوطه جریمه دچار غفلت شدیم و همانند بازی های گذشته گل دریافت و پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

باقری نیا عنوان کرد: متاسفانه با وجود گذشته پنج هفته از لیگ برتر فصل جاری، هنوز در گلزنی دچار مشکل هستیم و اینکه بازیکن مدنظر من هنوز از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان جذب نشده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: دست ما برای رقابت های لیگ برتر خالی است و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم اگر وضع اینگونه باشد نمی توانم به کارم در مسجدسلیمان ادامه دهم.

باقری نیا عنوان کرد: هنوز بازیکنان و کادرفنی ۳۰ درصد قراردادهای خود را دریافت نکردند که این امر باعث تضعیف روحیه تیم شده است و باید مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای حل این مشکل راه حلی سریع پیدا کنند.

وی تاکید کرد: تحمل فحاشی عده معدودی از هواداران نفت را ندارم و اگر وضع اینگونه بی شک به کارم ادامه نمی دهم هر چند امیدوارم در آینده شرایط تیم بهتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت هیا هفته پنجم لیک برتر باشگاه های کشور نفت در مسجدسلیمان از گسترش فولاد تبریز میزبانی کرد که این بازی در پایان ۹۰دقیقه تلاش هر دو تیم در نهایت با حساب یک بر یک به پایان رسید. برای نفت مسجدسلیمان بازیکن حریف در ۵۲ دقیقه و برای گسترش فولاد تبریز میلاد جهانی در دقیقه ۸۱ گلزنی کردند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.