عوارض آلایندگی به باوی پرداخت شود

عصر جنوب: امام جمعه شهرستان باوی خواستار پرداخت عوارض آلایندگی به این منطقه شد.

 

حجت‌الاسلام سید عبدالرضا حسینی‌فرد شامگاه یکشنبه در جلسه شورای شهر باوی به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: عزت کشور ایران به داشتن بهترین تجهیزات نظامی و اقتصاد پویا نیست بلکه ولایتمداری و ایمان به خداوند است. این ایمان سبب شده که ملت مسلمان ایران در جایگاه مرتفعی از عزت قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان باوی افزود: موضع‌گیری‌های اخیر سیاستمداران ما نشان می‌دهد که ایران در چه جایگاهی از اقتدار قرار دارد و همراهی و همدلی میان ملت و مسئولان از نتایج این اقتدار ملی است.

* ولایتمداری بیش از تجهیزات نظامی سبب عزت و اقتدار ایران است

حسینی‌فرد ادامه داد: با وجود حکمفرمایی نظم میان مسئولان شهرستان‌ و مردم همچنان نیاز به عنایت و توجه دولت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: در سال‌های گذشته خدمات خوبی در این منطقه صورت گرفته و ‌گام‌های مثبتی از سوی نمایندگان دولت و مجریان آن برداشته شده که مردم قطعا این خدمات را دیده و شاهد این فعالیت‌ها هستند. همچنین حضور معاونان و مشاور و مدیران ارشد استانداری نشان دهنده نگاه استاندار به این شهر و نظارت وی بر اداره امور است.

امام جمعه شهرستان باوی خطاب به مسئولان تصریح کرد: برخی از اداره‌ها نسبت به ماموریت و رسالت خود ناآگاه بوده و نیازمند توجیه و مساعده هستند. با وجود تمام فعالیت‌های انجام گرفته هنوز در امر بهداشت و درمان که در اولویت‌های دولت است فعالیت بیشتر احساس می‌شود.

حسینی‌فرد به مبحث بیکاری در شهرستان اشاره داشت و تاکید کرد: از فرصت‌های شغلی موجود بهره‌برداری مناسب صورت نمی‌گیرد و با وجود نیروهای متخصص بومی شهرستان در برخی اداره‌ها افراد غیربومی استخدام می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان عوارض پرداخت نشده به این منطقه ادامه داد: آلاینده‌هایی که مردم را آزار می‌دهند نیز بخش دیگری از مشکلات این شهر است که خواستار حل آن در آینده‌ای نزدیک هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حداکثر حضور مردم این شهرستان در انتخابات و توجه به مناسبات مذهبی و اهل بیت(ع) نشان از اعتقاد بالای این مردم است و امید می‌رود که دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به این شهرستان کند.


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.