نیروی مازاد اداره‌های خوزستان مانع از پرداخت حقوق مناسب شده است

عصر جنوب: معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: نیروی مازاد اداره‌های خوزستان مانع از پرداخت حقوق مناسب شده است.

 

علی عماد در جلسه شورای شهر باوی که با حضور جمعی از مسئولان و در آستانه هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: زمان تحویل حکومت به رئیس جمهور فعلی، مشکلات فراوانی دامنگیر کشور بود که در این میان می‌توان به رکود اقتصادی بی‌سابقه، تحریم نفتی ایران، بلوکه شدن دارایی‌های کشور، تهدیدات نظامی مستمر علیه ایران و تورمی بالای  ۴۰ درصد اشاره کرد.

وی افزود: بعد از یک سال تلاش دولت تدبیر و امید، این تورم به ۲۵ رسیده و برنامه‌های دولت برای کاهش این تورم تا کمتر از ۲۰ درصد ادامه دارد.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان اضافه کرد: دولت با شعار تدبیر و امید به میدان آمد و رأی اعتماد مردم به دکتر روحانی، دلیل احترام آنها به روحانیت اصیل است.

عماد ادامه داد: دولت با این پشتوانه مردمی به مقابله با مشکلات برآمده و تورم را تا حد بسیار زیادی در سال گذشته کاهش داده است.

* اصلاح نظام اداری یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مانع توسعه کشور است

این مسئول عنوان کرد: کار سختی در پیش روی دولت است و باید با همکاری تمام اقشار، اقتصاد کشور را سامان بخشید و از این وضع ناگوار دور ساخت چرا که کشوری توسعه پیدا می‌کند که مردم آن در آرامش و به دور از تنش‌های اجتماعی باشند.

وی گفت: اصلاح نظام اداری یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و مانع توسعه کشور است که دولت با تدوین برنامه‌هایی در آینده بر رفع این مانع اقدام خواهد کرد که این برنامه‌ها شامل شهرستان باوی هم است.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان مطرح کرد: بدنه دولت باید کوچک و شرایط برای یک دولت کاملا الکترونیک فراهم‌سازی شود تا دولت وقت رسیدگی به کارهای مفیدتری داشته باشد.

عماد با اشاره به حقوق کم کارکنان دولت نسبت به تورم افزود: بالا بودن نیروی شاغل در برخی سازمان‌ها و اداره‌ها باعث شده که دولت توان پرداخت حقوق مناسب برای کارکنان خود نداشته باشد.

* درخواست رسیدگی به اعتبارات در دستور کار استانداری

این مسئول در پاسخ به انتقاد امام جمعه و شهرداران شهر باوی در اختصاص اعتبارات به این منطقه تصریح کرد: کاهش اعتبارات و بودجه در سطح کل استان و نه تنها این شهر بوده و امید می‌رود با تدبیر دولت یازدهم و دوراندیشی مسئولان بتوان از این اعتبارات نهایت استفاده را کرد.

وی اضافه کرد: درخواست رسیدگی به میزان اعتبارات این شهر نیز در دستور کار استانداری قرار خواهد گرفت.

عماد در پایان در ارتباط با معضل بیکاری در استان اظهار کرد: با ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی از سوی دولت در آینده شاهد رفع برخی مشکلات در جامعه خواهیم بود.


مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.