ساحل کرخه از فروشندگان مواد مخدر پاکسازی می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار شوش بر اجرای طرح پاکسازی ساحل رودخانه کرخه از عرضه کنندگان مواد مخدر تاکید کرد.

رضا نجاتی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری افزود:در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان شوش اطراف پل ناجیان و ساحل رودخانه کرخه به عنوان یکی از مکان های تجمع فروشندگان مواد مخدر باید هر چه سریعتر پاکسازی شود.
وی خواستار تشدید برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر شد و با تاکید بر شناسایی ، نظارت و بازرسی از مراکز ترک اعتیاد به صورت مستمر گفت: با مراکز ترک اعتیاد فاقد مجوز برخورد و برابر قانون اقدام خواهد شد.
فرماندار شهرستان شوش در ادامه افزود:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی در این شهرستان کشف شده و در این رابطه ۱۵۰ نفر عمده فروش و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
وی هدف اصلی برگزاری نشست شورای مبارزه با مواد مخدر را آموزش،پیشگیری و برنامه ریزی لازم در جهت مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.
نجاتی گفت: توجه به موضوع مواد مخدر در زمینه پیشگیری، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم در جهت آشنایی به مضرات مواد مخدر و مبارزه با آن ضروری می باشد.
وی گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که بیشترین ارتباط را با نسل جوان دارد می تواند در زمینهی آگاه سازی دانش آموزان نسبت به خطرات مصرف مواد مخدر نقش بسزایی ایفا نماید که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
فرماندار شهرستان شوش گفت: با توجه با اینکه مواد مخدر دارای انواع مختلفی است که به شیوه های گوناگون عرضه می شود باید معلمان و خانواده های دانش آموزان نسبت به این موضوع با حساسیت بیشتری وارد عمل شوند.
وی بر ارتقای سطح علمی نشست شورای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد وگفت: در این گونه نشست ها باید راهکارهای علمی و عملی مبارزه با مواد مخدر ارائه شده و از از تجربه سایر شهرستان ها در این زمینه استفاده کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.