مستقل‌شدن دانشگاه آزاد شوش از واحد شوشتر تا ۲ ماه آینده

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوش با اشاره به فعالیت این مرکز زیر نظر دانشگاه شوشتر، گفت: با اقدامات انجام‌شده تا ۲ ماه آینده این دانشگاه فعالیت خود را به‌صورت مستقل آغاز می‌کند.

حکیم عبدالخانی اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد شوش زیر نظر واحد شوشتر فعالیت می‌کند اما ما به‌دنبال فعالیت مستقل دانشگاه هستیم به همین دلیل ماه گذشته ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه به مکانی به مساحت هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع منتقل شد.

وی افزود: مشکل اصلی برای فعالیت مستقل دانشگاه نامناسب بودن فضای آموزشی آن بود، این مشکل در حال حاضر رفع شده است و به احتمال زیاد تا ۲ ماه آینده فعالیت دانشگاه به‌صورت مستقل آغاز خواهیم شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوش با بیان این‌که برای ترم مهر حدود ۲۰۰ دانشجو در ۶ رشته پذیرفته شدند، تصریح کرد: به دنبال توسعه رشته‌های موجود هستیم؛ در حال حاضر یک‌هزار و ۳۰۰ دانشجو در چهار رشته مکانیک، الکترونیک، کامپیوتر و حسابداری در مقطع کاردانی و ۲ رشته مکانیک و کامپیوتر در مقطع کارشناسی در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. در تلاش هستیم تا رشته‌های موجود در مقطع کاردانی در مقطع کارشناسی نیز راه‌اندازی شوند.

عبدالخانی افزود: برای افزایش تعداد رشته‌ها باید هیأت‌علمی متناسب نیز جذب شود؛ در حال حاضر ۶ عضو هیأت‌علمی در دانشگاه فعالیت می‌کنند به همین دلیل به دنبال تقویت کادر علمی دانشگاه هستیم. دانشگاه آزاد شوش یک دانشگاه تازه‌تأسیس و رو به رشد است و برای توسعه و پیشرفت به حمایت نیاز دارد./ آیسنا

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.