تنبیه خشن یک دانش‌آموز در شوش تائید شد!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: یکی از همکاران ما سر کلاس به واسطه شیطنت یکی از دانش‌آموزان عصبانی شده و کنترل خودش را از دست می‌دهد و اقدام به تنبیه بدنی وی می‌کند
پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش‌آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش‌آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه‌ها منتشر شده است.

مجتبی دیناروند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش ضمن تأیید این خبر اظهار کرد: متأسفانه این خبر صحت دارد و یکی از همکاران ما سر کلاس به واسطه شیطنت یکی از دانش‌آموزان عصبانی شده و کنترل خودش را از دست می‌دهد و اقدام به تنبیه بدنی وی می‌کند.

وی افزود: این اتفاق به هیچ وجه مورد تأیید ما نیست و از مشاهده چنین تصاویری به‌شدت متأثر شدیم.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان شوش با بیان این‌که معلم خاطی فراخوانده‌ و تذکرات لازم به او داده شده است، گفت: پرونده این معلم تکمیل و به هیئت تخلفات استان ارسال شده است تا پیگیری قانونی از طریق هیئت تخلفات انجام شود.

دیناروند ادامه داد: البته ناگفته نماند این معلم پس از این اتفاق ابراز پشیمانی کرده و از خانواده این دانش‌آموز قبل از انتشار این فیلم عذرخواهی کرده بود.

وی با بیان این‌که این فیلم توسط یکی از دانش‌آموزان در کلاس ضبط شده است، گفت: همراه داشتن تلفن همراه تخلف است و با این دانش‌آموز هم برخورد لازم صورت پذیرفته است.

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.