کلوچه‌هایی با طعم سوسک در شوش + تصویر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: وجود سوسک در کلوچه‌های یکی از کارخانه‌های تولید کیک و کلوچه باعث نگرانی مردم شهرستان شوش از کیفیت و بهداشت محصولات غذایی در بازار شده است.

به گزارش فارس، برخی کارشناسان معتقدند که افزایش کمی کارخانه‌های تولیدی کیک و کلوچه در کشور، شاخص کیفی محصولات غذایی تولیدی را در برخی از این کارخانه‌ها پایین آورده است.

در این میان وجود سوسک در کلوچه‌های توزیعی بین کارگران و پرسنل یکی از شرکت‌های شوش باعث ایجاد نگرانی در میان آنها شده است.

حسین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش در این ارتباط اظهار کرد: برای چندمین بار است که در این کلوچه با این برند، حشره مشاهده می‌کنیم.

این شهروند شوشی افزود: این مسأله را نمی‌توان تنها یک اتفاق دانست، به این دلیل که بارها این آلودگی مشاهده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به نوع محصولات موجود در کارخانجات تولید کیک، هجوم حشرات بالدار مانند مگس و سوسک، می‌تواند آسیب‌های زیادی را به این کارخانجات وارد کرده و باعث آلودگی کلوچه‌ها ‌شود.

برخی از این کارخانه‌ها با نظارت دقیق و مستمر مسؤولان بهداشت اقدام به خرید دستگاه‌های دفع‌کننده حشره کرده و این مشکل را به‌ صورت کامل برطرف کردند.

در سال گذشته نیز بازتاب کشف گوشت فاسد در تنها بیمارستان شوش موجی از نگرانی را در میان مردم به وجود آورد، در بازرسی کارشناسان اداره دامپزشکی از آشپزخانه بیمارستان نظام مافی این شهرستان در آبان ماه سال گذشته، مقدار ۲۳۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی منقضی شده و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شده بود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.