مسئول استعدادیابی هیات اسکیت شوش: استانداردترین پیست خوزستان بعداز ۳ سال نیمه‌تمام رها شده است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مسئول استعدادیابی هیات اسکیت شوش گفت: پیست اسکیت شوش که اولین پیست اسکیت استاندارد در استان خوزستان به شمار می‌رود، بیش از سه سال نیمه تمام رها شده است.

جواد صرخه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش با گلایه از مسئولان استان و این شهرستان اظهار کرد: با وجود اینکه چنین پیستی هنوز در استان طراحی و ساخته نشده است اما این مسئولان برای تکمیل این پروژه استاندارد کمکی انجام نمی‌دهند.

وی به علاقه شوشی‌ها به اسکیت اشاره کرد و یادآور شد: اسکیت در این شهرستان موفقیت‌های زیادی کسب کرده است که در این ارتباط می‌توان به معرفی در بخش بانوان و آقایان به تیم ملی اسکیت و بیش از ۷۰ مقام استانی اشاره کرد اما در حال حاضر به دلیل نبود زیرساخت مناسب مثل سابق نیست.

مسئول استعدادیابی هیات اسکیت شوش ادامه داد: اگر این پیست تکمیل شود، حتما شاهد موفقیت‌های بیشتری در عرصه کشوری خواهیم بود و حتی می‌توانیم مسابقات کشوری را در شوش میزبانی کنیم.

صرخه با بیان اینکه در حال حاضر در پیست شماره یک مشغول آموزش اعضای جدید هستیم افزود: نگاه مردم به این رشته مفید بوده است و خانواده‌ها با شور اشتیاق در تمرین همراه فرزندان خود حضور پیدا می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: احداث پیست اسکیت ۲۰۰ سرعت و مجهز کردن آن به یک رویا تبدیل شده و شوش از ظرفیت‌های استان برای زیرساخت‌های این رشته ورزشی است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.