به زودی؛ روستاییان سیل زده شوش به خانه هایشان باز خواهند گشت

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار شوش از تلاش جهت عادی‌سازی شرایط روستاهای سیل‌زده این شهرستان به منظور برگشت روستاییان خبر داد.

رضا نجاتی با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان شوش پس از سیلاب و طغیان رودخانه، اظهار کرد: اکنون وضعیت عادی است و عوامل اجرایی شهرستان شوش نیز در حال عادی‌سازی شرایط  روستاهایی هستند که در معرض آبگرفتگی قرار گرفته بودند. در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و شرایط مطلوب است.

وی با بیان این‌که روستاییان جابه‌جا شده روستاهای شهرستان شوش در چادرها  واگن‌های قطار اسکان داده شده‌اند، افزود: اکنون تا هنگام عادی‌تر شدن وضعیت و رعایت جوانب احتیاط، روستاییان همچنان در چادرها و واگن‌های قطار و خانه‌های اقوام خود ساکن هستند ولی روستاییانی که خانه‌هایشان نزدیک به رودخانه نبوده، به روستاها بازگشته‌اند.

فرماندار شوش با بیان این‌که شرکت نیشکر هفت‌تپه و شرکت‌های همجوار نیز خانه‌هایی در اختیار روستاییان قرار داده‌اند، عنوان کرد: بازگشت اهالی روستاها به خانه‌هایشان به شرایط رودخانه و میزان بارندگی بستگی دارد و ممکن است امروز یا فردا با عادی‌سازی کامل شرایط شهرستان شوش، به خانه‌های خود بازگردند.

نجاتی بیان کرد: در حال حاضر جاده‌های روستایی با مشکلی مواجه نیستند و جاده‌ای مسدود نیست. همچنین کار تخلیه آبگرفتگی روستاهایی که در معرض سیل قرار گرفته بودند، در حال انجام است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.