ساختمان شورای شهر شوش «ترمینال» شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در حالی که شهر شوش با مشکل ترمینال مواجه است، اعضای شورای اسلامی این شهر تصمیم گرفتند که ساختمان این شورا تبدیل به «ترمینال» درون و برون شهری شود.

شورای اسلامی این شهر در جلسه اخیر خود سرانجام تصمیم گرفت تا ساختمان این شورا تبدیل به ترمینال شود.

عضو شورای شهر شوش در این راستا اظهار کرد: در جلسه‌های قبلی شورای شهر، به‌دلیل عدم وجود ساختمان مخصوص ترمینال در شوش، پیشنهاداتی مطرح شده بود که از میان آنها، تبدیل ساختمان کنونی شورا به ترمینال مورد موافقت اکثریت اعضا قرار گرفت.

سید حکیم موسوی افزود: به این ترتیب در جلسه اخیر شورای شهر که با حضور ریاست اداره اوقاف شوش تشکیل شد، باتوجه به اینکه شهر شوش فاقد ترمینال درون و برون شهری است و همچنین برای رفاه حال شهروندان، قرار شد تا پس از کارشناسی‌های لازم از سوی شهرداری، ساختمان فعلی شورا جهت اختصاص به ترمینال واگذار شود.

وی ادامه داد: در مقابل اداره اوقاف نیز موافقت کرد که مکان اداری و جلسات شورای شهر در ساختمان دعبل خزاعی، شاعر اهل‌بیت برگزار شود.

به گزارش فارس، در این جلسه ریاست اداره اوقاف شوش، گزارش جامعی درباره پیشرفت کار پروژه حرم دانیال (ع) و طرح آن، تملک‌ها، مشکلات این اداره و مطالبات شهرداری از آن ارائه کرد که در نتیجه این گزارش، مقرر شد که در آینده‌ای نزدیک با دعوت از شهردار و ریاست اداره اوقاف، جلسه‌ای با محوریت شورا برگزار شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.