۴۹ تبعه خارجی از شهرستان شوش اخراج شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شوش از اخراج ۴۹ تبعه خارجی از این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در بخش های مختلف این شهرستان مشغول بکار بودند.

سیدناصر حسینی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال شوش با ممنوع دانستن هرگونه جذب و بکار گیری اتباع بیگانه در مشاغل مختلف افزود: این اتباع خارجی تبعه کشورهای افغانستان و پاکستان بودند که پس از شناسایی از شهرستان شوش اخراج شدند.

فرماندار شهرستان شوش نیز در این نشست در سخنانی از تحقق ۱۲۴ درصدی ثبت اشتغال در سامانه رصد این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۹۶۸ شغل در این سامانه به ثبت رسیده است.

رضا نجاتی با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت ایجاد اشتغال در سطح شهرستان شوش در حال اجرا می باشد به بازسازی کارخانه قند شوش اشاره کرد و گفت: با بازسازی این کارخانه مشکل اشتغال تعداد زیادی از جوانان جویای کار شهرستان شوش مرتفع خواهد شد.

نجاتی از مدیران شرکت های صنعتی شهرستان شوش خواست تا نسبت به ساماندهی و رفع مسائل و مشکلات کارگری توجه جدی داشته باشند.

وی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به تعداد ۵۷ پرونده توسط بانک های عامل خبر داد وگفت: تاکنون بالغ بر دومیلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال در این خصوص پرداخت شده است.

رییس شورای اشتغال شوش همچنین با اشاره به پرداخت افزون بر ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی و امید ای شهرستان گفت: این اعتبار برای اجرای ۸۵ طرح با اشتغال زایی ۱۳۰ نفر پرداخت شده است.

در این نشست در خصوص جذب و بکارگیری ۲۵درصد از فرزندان شاهد در مشاغل دولتی و شرکت های صنعتی بحث شد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.