روستائیان بخش شاوور همچنان در انتظار یک قطره آب!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پس از گذشت نزدیک به یک هفته از بارش‌های اخیر در شوش و مختل شدن چرخه آبرسانی در تأسیسات، بیش از ۳۸ روستا در این شهرستان همچنان از نعمت آب محروم هستند.

پس از گذشت نزدیک به یک هفته از بارش‌های اخیر در شوش و مختل شدن چرخه آبرسانی در تأسیسات، بیش از ۳۸ روستا در این شهرستان، همچنان آب به لوله‌های اغلب روستاهای بخش شاوور وارد نشده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

*صبر اهالی روستا لبریز شده است!

عضو شورای روستای سده شاوور با ابراز گلایه از ناکارآمدی اداره برق و مسئولان امر در رفع مشکلات تاسیسات آبرسانی این منطقه اظهار کرد: روستای ما برای شش روز در انتظار اتصال آب شرب به خانه‌ها بوده و دیگر صبر اهالی این روستا لبریز شده است.

سید حنون موسوی ادامه داد: در انجام فرایض دینی نیز با مشکل مواجه شدیم، چرا که حتی یک قطره آب برای وضو هم نداشته و زندگی‌مان فلج شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های نماینده این شهرستان در رفع مشکلات افزود: نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی بارها پیگیر رفع مشکلات آب این منطقه بوده اما به نظر می‌رسد که ادارات در مواقع بحرانی در رفع مشکلات احتمالی ناکار آمد هستند و این امر برای شهروندان محرز و روشن شده است!

*آب فقط نیم ساعت وصل بود

موسوی با بیان اینکه قرار بود شب گذشته آب شرب این روستا و روستاهای مجاور وصل شود اما همچنان اتفاقی نیفتاده است! اضافه کرد: شب گذشته برای نیم ساعت آب وصل شد اما متاسفانه بعد از آن تا به امروز مجددا قطع شد و امروز ساعت یازده و نیم دوباره وصل شد اما بعید نیست که باز هم قطع شود.

بارش‌های اخیر که تنها سه میلیمتر بیشتر نبود، ناکارآمدی ستاد بحران شوش، در مهار مشکلات زیرساختی مانند این قطعی آب را بیش از پیش روشن کرده و در این بین، مردم و اغلب شوراهای روستاها، مقصر عدم رفع مشکل آب در مناطق خود را اداره برق این شهرستان می‌دانند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.