پیکر شهید احمد حیاری در شوش تشییع شد + گزارش تصویری

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پیکر پاسدار شهید احمد حیاری شهید مدافع حرم، پیش از ظهر یکشنبه در شهرستان شوش در شمال خوزستان تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر پاک این شهید مدافع حرم که با حضور مردم ولایتمدار شوش از مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد، پس از طواف در حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع) تا آرامگاه ابدی اش در گلزار شهدای شوش تشییع و خاکسپاری شد.
در این آیین یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم در حرم حضرت دانیال نبی (ع) گفت: امروز شهدای ما نه تنها در دفاع از مرزهای جغرافیایی ایران، بلکه در عراق، سوریه و لبنان به شهادت می رسند و این نشان دهنده اوج گرفتن انقلاب اسلامی است.
آیت الله محسن حیدری افزود: حضور پرشور مردم در این آیین، نشانه درک، شعور و احساس مسوولیت نسبت به فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است و جواب دندان شکنی به اینگونه تروریست ها است.

۱۸۱۳۵۶۱
در این آیین جمع زیادی از خانواده های شهدا، مدیران اجرایی و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی شیوخ و بزرگان طوایف، اقشار مختلف مردم عرب، لر، بختیاری و از شهرستان های اهواز، دزفول، اندیمشک شرکت داشتند.
پاسدار شهید احمد حیاری فرمانده دلاور گردان امام حسین (ع) شوش چهارم شهریور ۹۴ در منطقه لاذقیه سوریه به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

۱۸۱۳۵۷۶
آیین وداع با پیکر پاسدار شهید احمد حیاری شهید مدافع حرم در شهرستان شوش، شامگاه شنبه در آستانه مقدس دانیال نبی (ع) برگزار شد.
پیش از این نیز ۱۱ شهید مدافع حرم به خوزستان انتقال و با حضور گسترده مردم شهید پرور این استان تشییع شدند.
شهرستان شوش ۶۱۲ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

۱۸۱۳۵۷۴

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.