تجمع شهروندان صرخه بدلیل وضعیت نامطلوب آب شرب/ فرماندار، حمایت حمایت! + تصاویر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  شماری از شهروندان صرخه ای (فتح المبین) طی تجمعی اعتراض آمیز خواستار رفع مشکل آب شرب این منطقه شدند.

یکی از این شهروندان می گوید وضعیت نامطلوب  آب شرب این منطقه شهروندان صرخه ای را کلافه کرده است .آنها طی تجمعی در مسجد این شهر  با نشان دادن پلاکارد هایی با عنوان ” فرماندار حمایت، حمایت” فرماندار را مورد خطاب قرار دادند و خواستار حمایت شخص فرماندار  از این شهر شدند.   برخی نیز وجود چنین مشکلاتی را دلیل بر بی توجه مسئولان شوشی دانستند.

به گزارش عصر جنوب به نقل از اگزار، به نظر می رسد که بررسی های اخیر کارشناس بهداشت، رضایت شهروندان صرخه ای را به ارمغان نیاورده باشد. کارشناس بهداشت مستقر در شهر صرخه طی گزارشی که پیش از این، از طریق روابط عمومی بهداشت منتشر شد اعلام کرده بود که آب آشامیدنی شهر صرخه از کیفیت مناسبی برخوردار  بوده  و هیچ گونه کرمی در آن مشاهده نشده است .

این در حالی است که شهروندان صرخه ای معتقدند که کارشناسی صورت گرفته نمی تواند با واقعیت آب شرب این منطقه مطابقت داشته باشد.

شهروندان صرخه ای برای نشان دادن اعتراض خود طوماری را به امضا رساندند که گویای نارضایتی آنها از وضعیت نامطلوب  آب شرب است.

برخی فعالان اجتماعی طی روزهای اخیر با انتشار تصاویری از آب شرب شهر صرخه، از مدیران مربوطه، خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند، این تصاویر گویای آن است که کرم‌هایی در آب شرب منطقه صرخه دیده شده که باعث ایجاد نگرانی میان شهروندان منطقه شده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.