فرماندار:بیش از ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان شوش جذب شده‌ است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شوش گفت: ۶۰ درصد از اعتبارات ۳۰۶ میلیارد ریالی شهرستان جذب شده‌ است.

رضا نجاتی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به اعتبارات ۳۰۶ میلیارد ریالی سال جاری شوش اظهار کرد: تاکنون بیش از ۶۰ درصد این اعتبارات جذب شده‌اند.

وی افزود: در دهه مبارک فجر ۳۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به در شهرستان به بهره برداری رسیده که این پروژه‌ها شامل عمران شهری، کشاورزی، صنعتی و خدماتی بوده‌اند.

فرماندار شوش به آغاز طرح جامع توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع) اشاره کرد و گفت: مراحل اجرایی این طرح در حال انجام بوده که در فاز نخست آن مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت برای توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع) در نظر گرفته شده است.

نجاتی گفت: همچنین مراحل هیئت امنایی کردن اداره حرم نیز توسط سازمان اوقاف و امور خیریه استان در حال انجام است.

*پل ناجیان و مسافران نوروزی

وی با اشاره به مراحل مقدماتی طرح تعریض پل شهید ناجیان گفت: این طرح در سال آینده توسط اداره کل راه وشهرسازی استان انجام خواهد شد.

نجاتی در ادامه از اقدامات صورت گرفته در خصوص استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد و عنوان کرد: شهرستان شوش از آمادگی کامل در زمینه ورود مهمانان نوروزی برخوردار است و امیدواریم در ایام نوروز میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور باشیم.

فرماندار شوش همچنین بر راه اندازی بازارچه‌های نوروزی عرضه صنایع دستی تأکید کرد و گفت: امسال با تلاش اداره محیط زیست شهرستان، زمینه بازدید مهمانان نوروزی از پارک ملی کرخه و گوزن زرد ایرانی فراهم شده است.

وی با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیران حق استفاده از امکانات دولتی برای کسی را ندارند و در ضمن، خود نیز در این سمت حق کار انتخاباتی برای افراد دیگر را ندارند.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.