بهره برداری از شش طرح خدماتی و عمرانی در شهرستان شوش

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ، شش طرح خدماتی و عمرانی در شهرهای شاوور و الوان از توابع بخش شاوور شهرستان شوش با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.

فرماندار شوش در آیین افتتاح پارک غدیر شهر شاوور در جمع اهالی این شهر گفت:دولت در تلاش است تا در راستای توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی گام های اساسی بردارد.

رضا نجاتی  افزود: فراهم کردن زیر ساخت ها و توسعه مناطق روستایی از جمله اولویت های شهرستان شوش بوده که در این راستا برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی همچنین دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای انتقال دستاوردهای انقلاب به جوانان دانست و گفت:امنیت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده که در سایه تلاش و جانفشانی شهدا ، مردم و تبعیت از امام و رهبری حاصل شده است.

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، ۲۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شوش تحویل شد.

پارک غدیر شهر شاوور با مساحت شش هزار متر مربع ،پارک خلیج فارس در شهر الوان با پنجهزار متر مربع مساحت ، بازارچه صفا در شهر الوان ،کلنگ زنی فاز اول ساماندهی ورودی شهر الوان به مساحت یک هکتار و نیز نمازخانه و سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش منطقه شاوور از دیگر طرح های مورد بهره برداری در شهرستان شوش می باشد.

برای تکمیل و اجرای این شش طرح افزون بر ۱۵میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین فرماندار شوش با حضور در منزل شهیدان قاسم کعب عمیر و کریم زیخانی در شهر الوان با خانواده این شهدا دیدار و گفت و گو کردند.

شهرستان شوش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.