رئیس راه و شهرسازی شوش: سه‌راهی صرخه استانداردسازی می‌شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس راه و شهرسازی شوش از استانداردسازی سه‌راهی صرخه خبر داد.

مسئولان راه و شهرسازی شهری پیش از ظهر امروز ضمن نظارت بر پروژه بهسازی مسیر دهلران، از روند بهسازی سه راهی بازدید کردند.

رئیس راه و شهرسازی شوش در این بازدید عنوان کرد: پروژه بهسازی مسیر دهلران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شده و در حال تکمیل است.

احمد ناصر در رابطه با بهسازی مربوط به راه‌های ورودی و خروجی شهر صرخه عنوان کرد: علاوه بر ساماندهی و استانداردسازی سه راهی صرخه و قهوه خانه قسمتی از مسیر آسفالت خواهد شد و عملیات لکه گیری و علایم ان به زودی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته نیز پروژه احداث پل زعن با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آغاز و در حال حاضر با روند قابل قبولی در حال تکمیل است.

ناصر در پاسخ به این سوال که آیا بهسازی سه راهی صرخه از وظایف بخشداری فتح المبین نیز به شمار می‌رود یا خیر، تصریح کرد: قطعا متولی آن اداره راه است و این پروژه جزو راه‌های تحت پوشش این اداره به شمار می‌رود.

رئیس راه و شهرسازی شوش در پایان با اشاره به محدودیت‌های اعتباری گفت: نگهداری ۱۰۰ کیلومتر راه با نیروهای اندک و محدودیت اعتباری، فقط با عشق به شهرمان و دلسوزی و از خودگذشتگی میسر خواهد شد.

جاده شهر صرخه به روستای صرخه سالار شهیدان، شاهد حوادث رانندگی زیاد منجر به فوت بوده که کارشناسان معتقدند، نامناسب و غیراستاندارد بودن جاده، دلیل اصلی این تصادفات بوده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.